סרינה וויליאמס פרצה בבכי: "המסע הכי מדהים שאעבור בחיים"

play
פרידה מאגדה. סרינה | אימג'בנק GettyImages, ANGELA WEISS
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 2.9 05:16

הטניסאית לאחר ההפסד באליפות ארה"ב שיוביל לסיום הקריירה האגדית: "ונוס היא הסיבה היחידה שאני קיימת". יריבתה התנצלה: "עצוב לי, אוהבת אותה בדיוק כמוכם"

(גודל טקסט)

סרינה וויליאמס פרצה בבכי הלילה (בין שישי לשבת) מיד לאחר שנכנעה לאיילה טומליאנוביץ' בסיבוב השלישי באליפות ארצות הברית, במה שאמור להיות משחקה האחרון בקריירה של הטניסאית בת ה-40 ששברה את כל השיאים וזכתה בכל תואר אפשרי.

וויליאמס, שבסוף החודש תחגוג את יום הולדתה ה-41 וכבר הודתה בחודש האחרון כי בכוונתה לפרוש מטניס לאחר אליפות ארצות הברית הפתוחה, התקשתה לעצור את הדמעות בריאיון אחרי המשחק, אך אמרה: "אני קודם כל רוצה להודות לכל מי שכאן והיה לצדי לכל אורך השנים. זה היה מסע ארוך, שנמשך עשורים – אלוהים, זה נמשך עשורים".

סרינה וויליאמס, טניסאית
התקשתה לעצור את הדמעות. סרינה | אימג'בנק GettyImages, COREY SIPKIN

וויליאמס התחרתה בצורה מקצוענית כ-27 שנה וזכתה ב-73 תארים, כולל 23 גרנד סלאם אישיים, 14 במשחקי הזוגות והיא גם היחידה בנשים שזכתה ב"גולדן סלאם" במשחקי היחידים ובזוגות. "אני רוצה להודות לאבא שלי, שאני יודעת שצופה בנו. תודה גם לאמא. הכל מתחיל מההורים שלי, הם ראויים לכל ואני מאושרת בשבילם. גם לא הייתי סרינה אם לא הייתה את ונוס", אמרה לאחותה שישבה ביציע, "תודה, ונוס. את הסיבה היחידה שסרינה קיימת".

וויליאמס גם הבהירה כי הדמעות שזולגות נובעות מאושר והוסיפה לאחר ה-7:5, 6:7, 6:1 לאוסטרלית: "זה היה מסע כיף, המסע הכי מדהים שעברתי ושאעבור בחיים שלי. אני אסירת תודה בפני כל מי שאמר לעצמו אי פעם 'קדימה סרינה'. אני גם שמחה על כך שזה קורה כאן בארצות הברית", אמרה לקראת הודעתה המסתמנת והרשמית על פרישה.

עם זאת, כשנשאלה אם אכן היה זה משחקה האחרון, הבהירה: "אני מרגישה שאני משתפרת ככל שמתקדמת השנה, הייתי צריכה להתחיל לשחק מוקדם יותר! אם אשחק כאן שוב? אני לא חושבת, אבל אין לדעת. אני לא יודעת".

איילה טומליאנוביץ', טניסאית אוסטרלית, מול סרינה וויליאמס
"רגע לא אמיתי, סוריאליסטי אפילו". טומליאנוביץ' | אימג'בנק GettyImages, TIMOTHY A. CLARY

טומליאנוביץ', שפגשה את סרינה לראשונה בקריירה שלה, הייתה מאוד נבוכה מהסיטואציה ואמרה: "עצוב לי, כי אני מאוד אוהבת את סרינה – כמו שכולכם אוהבים. מה שהיא עשתה לענף הטניס זה מדהים. אני לא חשבתי שתהיה לי הזדמנות אי פעם לשחק מולה. אני זוכרת שאני צופה בה בתור ילדה. זה רגע לא אמיתי עבורי, סוריאליסטי אפילו. היא הכי גדולה בכל הזמנים, גם היום חשבתי שהיא תנצח אותי".