יוני ארליך לקראת גביע דייויס: "מצפים לסוף השבוע, השחקנים בכושר טוב"

קפטן הנבחרת הישראלית בטניס אישר שדניאל צוקרמן ישחק במקומו של ישי עוליאל: "ההחלטה הייתה מקצועית לגמרי". המדורג 355 בעולם וסער סימון (639) ישמשו כמחליפים בסגל מול צ'כיה

(גודל טקסט)

בסוף השבוע הקרוב (16-17 בספטמבר), יערכו משחקי גביע דייויס בין נבחרת ישראל לנבחרת צ'כיה. הצ'כים, שזכו בגביע שלוש פעמים בעבר (1980, 2012, 2013), יאבקו מול החבורה של יוני ארליך בקרב על עליה לטורניר הגמר כשהמפסידה תתמודד במשחק הישרדות בבית 1.

שחקני נבחרת הדייויס, יוני ארליך, דניאל צוקרמן, עידן לשם, ישי עוליאל
מרגישים מוכנים לקראת סופ"ש המשחקים. נבחרת הטניס הישראלית | אתר רשמי, איגוד הטניס

קפטן ושחקן הנבחרת, יוני ארליך, הודיע כי ישי עוליאל לא ישחק מחר (שישי): "בסופו של דבר ההחלטה הייתה מקצועית לגמרי. הסתכלנו על הצטלבויות המפגשים וישי קיבל את ההחלטה כמו גבר". הטניסאי הצעיר כיבד את החלטת הקפטן ומרגיש מוכן להחליף במידת הצורך: "הייתה לי שיחה עם יוני שהודיע לי שדניאל ישחק. ההחלטה נטו מקצועית ואני מכבד אותה, הם שיחקו טוב יותר ממני בשבוע האימונים. אני מוכן לקראת שבת במידה ואצטרך לעלות לשחק. מאחל בהצלחה לחברים שלי".

דניאל צוקרמן (457 בעולם) יתמודד במשחק הראשון מול יירי לצ'קה (61 בעולם): "מאוד מתרגש. כל דיוויס, במיוחד בארץ זה משהו מיוחד שאנחנו לא חווים בדרך כלל. מחכה לעידוד הישראלי באולם מלא. שבוע האימונים היה טוב, אנחנו מוכנים", אמר צוקרמן, "משחק נגד מדורג 61 בעולם זה לא קל, שחקן ברמה גבוה מאוד. אני יודע שאבוא ואתן 100 אחוז".

במשחק השני, עידן לשם (470 בעולם) יפגוש את תומאס מאחץ' (126): "אחרי לא מעט פציעות אני מרגיש טוב, אני בתקופה טובה ולאט חוזר לעניינים. מחכה למחר לקהל הישראלי שיבוא וידחוף אותנו לניצחונות".