דג'וקוביץ': "יוני, מצפה לראותך בתל אביב ב'ריקוד האחרון' שלך"

play
נובאק דג'וקוביץ', יונתן ארליך | GettyImages, Clive Brunskill
תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 18.9 06:17

לקראת הגעתו לתל אביב, הטניסאי הסרבי פנה לארליך שהיה בן זוגו בתחרות בקווינס ב-2010 ובירך אותו לקראת הפרישה המסתמנת: "נחגוג יחד"

(גודל טקסט)

כשבוע לפני שהתחרות בתל אביב יוצאת לדרך ויממה אחרי ההפסד של נבחרת הדייויס של ישראל לצ'כיה, הבוקר (ראשון) נחשף סרטון שבו נובאק דג'וקוביץ', הטניסאי הבכיר שיגיע לתחרות בישראל, פונה ישירות ליוני ארליך בן ה-45 ובו הוא מברך אותו על קריירה מפוארת ומבטיח לו שיחד הם יחגגו את פרישתו המסתמנת.

"השבוע בקווינס ב-2010 היה אחד המצחיקים שהיו לי בחיי", אמר 'נולה', אחד הטניסאים הטובים בתולדות הענף ומי שגם היה בפסגת הדירוג העולמי במשך תקופה ארוכה והידרדר בשנתיים האחרונות למקום השביעי גם בעקבות סירובו להתחסן לקורונה והעובדה שנעדר בשל כך ממספר תחרויות, "תמיד היית חברותי אליי ואל הצוות שלי וכיבדת אותנו. כולם אוהבים אותך ויתגעגעו אלייך בסבב, אתה דוגמה להתמדה ולמקצוענות ואני מצפה לראות אותך בתל אביב ב'ריקוד האחרון' שלך. זה יהיה לי כבוד גדול להיות לצדך בטורניר האחרון שלך וכמובן שאחרי זה אנחנו נחגוג יחד את הקריירה שלך ואת החברות שלנו".

צפו בדג'וקוביץ' מברך את ארליך לקראת פרישתו

יוני ארליך, נובאק דג'וקוביץ', חוגגים את הזכייה בטורניר הזוגות בקווינס
היו ימים. ארליך ודוג'וקוביץ' יחד | אימג'בנק GettyImages, Clive Brunskill

דג'וקוביץ' היה שותפו של ארליך בטורניר הזוגות בקווינס ב-2010 ויחד הם זכו בתחרות – זהו למעשה תואר הזוגות היחידי של דג'וקוביץ' בקריירה. ארליך בן ה-45 היה בשיאו אלוף אוסטרליה בזוגות יחד עם אנדי רם, שותפו לאורך מרבית הקריירה, ויחד הם היו מהזוגות הטובים בענף ודירוג השיא שלהם היה 5 בעולם ביולי 2008.