ארליך ודג'וקוביץ' יתחילו את טורניר ה-ATP בתל אביב מול צמד הולנדי

play
נובאק דג'וקוביץ', יונתן ארליך | GettyImages, Clive Brunskill
תיקתקנו - סיכום אירועי היום, 23.9 04:07

הגרלת הזוגות של טורניר ווטרג'ן (סך פרסים מעל מיליון דולר) כבר נערכה, נקבעו גם היריבים של הישראלים במוקדמות. הגרלת היחידים תתקיים בראשון

(גודל טקסט)

טורניר ווטרג'ן אופן בתל אביב, אירוע מסבב ה-ATP 250 שחוזר לישראל לראשונה מאז 1996, ייצא לדרך מחר (ראשון) במתחם אסקפו בתל אביב ויימשך עד 2 באוקטובר.

אחד מרגעי השיא יהיה בטורניר הזוגות, כאשר נובאק דג'וקוביץ' הגדול ישתף פעולה עם יוני ארליך, הטניסאי הישראלי הוותיק שצפוי לפרוש בקרוב. הסרבי בירך את ארליך בשבוע שעבר לקראת האיחוד שלהם והזכיר כי זכה עם ארליך בתואר היחיד שלו בזוגות, בקווינס 2010. השניים יתחילו את דרכם מול הצמד ההולנדי סנדר ארנדס ובארט סטיבנס.

ישי עוליאל קיבל כרטיס חופשי לזוגות יחד עם חמאד מג'דוביץ', בן חסותו של דג'וקוביץ'. דניאל צוקרמן ועידן לשם, שייצגו את ישראל בשבוע שעבר בגביע דייויס, ישחקו יחד מול הצרפתים קונסטן לסטיין ואלבנו אוליבטי.

יוני ארליך גביע דייויס
חוזר לשתף פעולה עם אחד הטניסאים הגדולים בהיסטוריה. יוני ארליך | מאור אלקסלסי

הגרלת היחידים תתקיים מחר, כשבין השמות שינסו לקחת מדג'וקוביץ' את התואר (סך פרסים מעל מיליון דולר) יהיו דייגו שוורצמן הארגנטינאי, מארין צ'יליץ' הקרואטי, אסלן קראצב הרוסי שגדל בישראל, דומיניק תים, ישי עוליאל ואחרים.

בהגרלת המוקדמות נקבע כי לשם (443 בעולם) ישחק מול לורנצו ג'וסטינו האיטלקי (246 ו-7 במוקדמות) ואילו צוקרמן (449) מול ניקולאס אלברס ורונה הספרדי (225 ו-6 במוקדמות).