יוני ארליך הפצוע לא כשיר לשחק לצד דג'וקוביץ' ויודיע על פרישה מטניס

play
נובאק דג'וקוביץ' עם יוני ארליך, טורניר ווטרג'ן, ATP תל אביב | GettyImages, JACK GUEZ / AFP
נובאק דג'וקוביץ' מתאמן בחוף הים בתל אביב, וסועד עם טניסאי העבר אמיר ויינטרוב 00:07

סיום כואב לקריירה המפוארת של טניסאי הזוגות המעוטר בן ה-45, שסבל מכאבים שעות ספורות לפני שהיה אמור לשתף פעולה עם הסרבי האגדי בטורניר ה-ATP בתל אביב וצפוי לתלות את המחבט

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה ליוני ארליך, שנאלץ לוותר היום (רביעי) על השתתפותו בטורניר ה-ATP בתל אביב בשל כאבים בגבו. כזכור, טניסאי הזוגות המעוטר בן ה-45 התכוון לחתום את הקריירה הארוכה שלו עם שיתוף פעולה פיקנטי עם נובאק דג'וקוביץ' בטורניר הזוגות של התחרות היוקרתית שנערכת בישראל, אך בסופו של דבר לא היה כשיר להתחרות והודיע על נשירתו שעות ספורות לפני המשחק המיועד שלו ושל הסרבי מול הצמד ההולנדי סנדר ארנדס ובארט סטיבנס.

נובאק דג'וקוביץ' עם יוני ארליך, טורניר ווטרג'ן, ATP תל אביב
סיום עגום לקריירה מפוארת. יוני ארליך עם נובאק דג'וקוביץ' | אימג'בנק GettyImages, JACK GUEZ / AFP

ארליך, שמשמש בשנתיים וחצי האחרונות כקפטן נבחרת הדייויס של ישראל, דורג בשיאו במקום החמישי בעולם בזוגות, ונהנה מקריירה נפלאה בצוותא עם אנדי רם. בסך הכל זכה ב-19 תארי זוגות, כולל גרנד סלאם אחד (אוסטרליה, 2008).

לפני הגעתו לישראל הקדיש דג'וקוביץ' מסר לארליך, עימו זכה בטורניר הזוגות היחיד בקריירה שלו בקווינס ב-2010, וכתב: "השבוע בקווינס היה אחד המצחיקים שהיו לי בחיי", אמר 'נולה', אחד הטניסאים הטובים בתולדות הענף ומי שגם היה בפסגת הדירוג העולמי במשך תקופה ארוכה והידרדר בשנתיים האחרונות למקום השביעי גם בעקבות סירובו להתחסן לקורונה והעובדה שנעדר בשל כך ממספר תחרויות, "תמיד היית חברותי אליי ואל הצוות שלי וכיבדת אותנו. כולם אוהבים אותך ויתגעגעו אלייך בסבב, אתה דוגמה להתמדה ולמקצוענות ואני מצפה לראות אותך בתל אביב ב'ריקוד האחרון' שלך. זה יהיה לי כבוד גדול להיות לצדך בטורניר האחרון שלך וכמובן שאחרי זה אנחנו נחגוג יחד את הקריירה שלך ואת החברות שלנו".