סימונה האלפ הושעתה לאחר שנמצא בגופה חומר אסור: "אאבק על האמת"

play
סימונה האלפ טניסאית רומנייה | רויטרס
קביטובה גברה על אוסטפנקו זכתה בטורניר איסטבורן 01:39

הרומנייה שדורגה בעבר 1 בעולם הושעתה זמנית: "לרמות זה נגד הערכים שלי, מרגישה מבולבלת ונבגדת. האמת תצא לאור"

(גודל טקסט)

טלטלה בעולם הטניס הנשי: המדורגת 9 סימונה האלפ, שבעבר דורגה ראשונה בעולם, הושעתה היום (שישי) באופן זמני לאחר שבמהלך בדיקה שנערכה באליפות ארצות הברית התגלה בגופה חומר אסור.

הרומנייה, שהודחה בסיבוב הראשון בארצות הברית עם הפסד מפתיע לדריה סניגור האוקראינית, פרסמה הודעה לאחר שפורסם דבר השעייתה: "עכשיו מתחיל המשחק הקשה בחיי – המאבק על האמת. נאמר לי שנמצא בגופי חומר הנקראה רוקסאדוסטאט במינון מאוד נמוך, ומועלם לא הייתי כל כך בשוק".

"לאורך כל הקריירה, האפשרות לרמות מעולם לא עברה במחשבותיי, זה נוגד את על הערכים עליהם חונכתי. אני מתמודדת מול סיטואציה לא הוגנת, אני מרגישה מבולבלת ונבגדת. אלחם עד הסוף כדי להוכיח שמעולם לא לקחתי במודע חומר אסור ומאמינה שבמוקדם או במאוחר, האמת תצא לאור. זה לא קשור לתארים או לכסף, זה קשור לכבוד ולסיפור אהבה שפיתחתי עם ענף הטניס ב-25 השנים האחרונות".

סימונה האלפ טניסאית רומנייה
השעייה, אך לכמה זמן? האלפ | רויטרס

כשבועיים לאחר ההדחה מארצות הברית, ב-15 בספטמבר, האלפ הודיעה כי לא תשוב לשחק ב-2022 בעקבות ניתוח אף שתעבור. ב-7 באוקטובר נודע לה על תוצאות בדיקת הסמים ועל ההשלכות.

הרומנייה בת ה-31, שהובילה בעבר את הדירוג העולמי, הינה אחת הטניסאיות הבכירות בסבב השנים בשנים האחרונות. במאזנה זכיות בשני טורנירי גרנד סלאם – ברולאן גארוס 2018 ובווימבלדון שנה לאחר מכן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי