UFC

מייוות'ר: הייתה לי 'חפרפרת' במחנה של מקגרגור

פלויד מייוות'ר וקונור מקגרגור
פלויד מייוות'ר וקונור מקגרגור | צילום : GettyImages

לקראת קרב המאה (בין שבת לראשון החל ב-04:00, ישיר בספורט1) המתאגרף חימם את העניינים. צפו: אירוע השקילה המסורתי, אז למי היתרון?

(גודל טקסט)

קצת לפני קרב המאה, שייערך בלילה שבין שבת לראשון (החל ב-04:00, ישיר בספורט1 HDׂׂ) העניינים בין המחנה של פלויד מייוות'ר לקונור מקגרגור ממשיכים להתחמם. הפעם היה זה תורו של המתאגרף להוסיף קצת שמן למדורה הלוהטת בלאו הכי.

מייוות'ר חשף כי היה לו "סקאוט", או יותר נכון חפרפרת, שעבד עבורו. "חבר שלי הציע לי: 'פלויד, רוצה שאלך למחנה'. עניתי לו: 'בהחלט'". אותו חבר הוא לא אחר מאשר פול מאליגנגגי, מתאגרף לשעבר שיחסיו עם לוחם ה-MMA האירי לא טובים, בלשון המעטה. השניים אף הספיקו להתעמת השבוע פנים אל פנים בלאס וגאס. מייוות'ר הוסיף: "אנחנו הולכים לדבר על אסטרטגיה, אנחנו הולכים לדבר על הכל. תודה, פולי".


הקרב המדובר כמובן לא פסח על תשומת לבם של דמויות מפורסמות נוספות מעולם הספורט. מאמן מנצ'סטר יונייטד, ז'וזה מוריניו, התייחס לקרב במסיבת העיתונאים לקראת המשחק של קבוצתו מול לסטר סיטי מחר (19:30, . "החלום שלי הוא שהם יתחילו באגרוף ויסיימו בפעילות אחרת", התבדח ה"המיוחד", "אני לא אראה את הקרב, זה יהיה בשעה מאוחרת מדי. אקום בבוקר ואצפה בו".  

קונור מקגרגור ופלויד מייוות'ר (טוויטר)
קונור מקגרגור ופלויד מייוות'ר. מוריניו יצפה בבוקר שאחרי (טוויטר)

במקביל נערך אירוע השקילה המסורתי של השניים כשקונור מקגרגור שוקל 69 ק"ג ואילו פלוייד מייוות'ר עומד על 67.8 ק"ג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי