UFC

מקגרגור: "עשיתי היסטוריה". מייוות'ר אישר קרב חוזר?

קונור מקגרגור
קונור מקגרגור | Steve Marcus/Getty Images

לוחם ה-MMA האירי הכניע את "קאובוי" סרוני והצהיר: "ב-UFC אפשר לחלק חגורות ולייצר אלופים, אבל הם לא יכולים לתת ניצחונות בנוקאאוט בכל המשקלים". וגם: שני הענקים בדרך למפגש נוסף כבר ב-2020?

(גודל טקסט)

למעלה משנה חיכינו לראות את קונור מקגרגור נכנס שוב לזירה, אבל הבוקר (ראשון) זה קרה – וזה היה כל כך מהיר, שבקושי הספקנו ליהנות מכוכב ה-MMA. האירי עלה לזירה ותוך 40 שניות הכניע את דונלד סרוני בקרב המרכזי של אירוע UFC 246 בקטגוריית משקל קל-בינוני, תוצאה שהדהימה את הקהל בלאס וגאס.

מיד עם סיום הקרב שאג מקגרגור "כתבתי את שמי בהיסטוריה, עשיתי היסטוריה עבור העם האירי וגם בשביל אמא שלי", אבל דבר לא הכין אותו לכך שעל הזירה עצמה הוא יזכה לחיבוק ניצחון מסבתא של סרוני, כן, כן, זו לא טעות. אגב, מיד לאחר הקרב והראיונות שהעניקו השניים, סרוני נלקח לבית חולים סמוך בעקבות פגיעה באפו ועל כן נעדר ממסיבת העיתונאים, אולם דאג להבהיר שהוא בסדר.

ובחזרה למקגרגור, שלא ידע את נפשו מרוב אושר והוסיף: "קבעתי שיא חדש, אני כעת הלוחם היחיד בהיסטוריית ה-UFC שניצח בנוק-אאוט בכל משקל. אני מאוד גאה בכך". כידוע, היה זה הקרב הראשון של האירי מאז ההפסד לחביב נורמגומדוב וברשתות החברתיות נרשמה התרגשות ענקית מהניצחון של האירי ובין המברכים היה גם לברון ג'יימס שצייץ: "ברוך השב אלוף!!". 

מקגרגור גם החמיא ל"קאובוי", שנחשב לחבר קרוב שלו: "הוא מחזיק בכל כך הרבה שיאים ואחד מהם הוא הכי הרבה נוק-אאוטים בבעיטות לראש. אני כל כך שמח שכך ניצחתי אותו, אני כל כך גאה. ב-UFC אפשר לתת ללוחמים אחרים חגורות ובכך לייצר אלופים נוספים, אבל הם לא יכולים לתת ניצחונות בנוקאאוט בכל המשקלים. זו פעם נוספת ששמי נכנס להיסטוריה ואני מרגיש כל כך טוב. אני מודה לאלוהים שיצאתי מהקרב ללא פגע. אני עדיין בכושר, אבל עליי להמשיך לעבוד כדי לחזור למקום בו הייתי".


מקגרגור. הפגין לא מעט אמוציות אחרי הניצחון (Steve Marcus/Getty Images)

ומנגד, היו גם מי שהרימו גבה על המהירות (והדרך) בה הוכרע הקרב בין החברים הטובים. אחד מהם היה הלוחם נייט דאז, הנחשב לאחד מיריביו של האירי שצייץ: "הכל מזויף". גם פלויד מייוות'ר צפה בקרב ונראה שהוא מצפה בקוצר רוח למפגש הבא ביניהם – רגע לאחר הנוקאאוט, הוא העלה באינסטגרם שלו כרזה המבשרת על קרב ביניהם ב-2020. כעת בכל העולם מצפים בכיליון עיניים לאישור רשמי לקרב חוזר ביניהם, כשנזכיר כי ב-2017 הוא הכניע את מקגרגור בנוקאאוט טכני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי