UFC

מקגרגור שלח מסר לחביב: "המלחמה עדיין לא נגמרה"

האירי שלח מסר לנורמגומדוב בצל השמועות על חזרה מפרישה: "העולם יודע שהקרב הזה לא נגמר"

(גודל טקסט)

בצל השמועות על חזרה מפרישה של חביב, קונור מקגרגור עדיין לא מוותר על החלום לרימאץ', אך גם הוא מבין שהסיכויים לכך נמוכים. האירי אמר במסיבת עיתונאים לפני הקרב שלו ב-UFC 257 נגד דאסטין פורייר שהעניינים בינו לבין חביב, שפרש לאחר הניצחון על ג'סטין ג'ייצ'י ב-UFC 254, עדיין לא גמורים.

"זה עסק קשה" אמר מקגרגור. "דברים קרו בחיים האישיים שלו, אני לא מאחל לו שום דבר רע. כמו שאמרתי, הקרב בינינו היה ב-2018, הרבה זמן עבר מאז. העולם יודע שהקרב הזה לא נגמר. המלחמה לא נגמרה. הספורט צריך שזה יקרה, האנשים צריכים שזה יקרה, אני לא הולך לרדוף אחרי זה אם הוא לא רוצה את זה. וזה הכל. אני אשמור על הרוגע שלי ואמשיך הלאה, וזה מה שאני עושה. חזרתי לחטיבת המשקל שלי, אני אראה לעולם מה אני יכול לעשות".

למקרה ששכחתם, ב-UFC 229, אוקטובר 2018, נורמגומדוב ניצח את מקגרגור בסיבוב הרביעי בקרב שנגרר גם מחוץ לזירה וגרם לשנאה גדולה בין השניים. רק בשבוע שעבר דנה ווייט אמר על הדגסטני: "אם אחד החבר'ה האלה יעשו משהו מיוחד, חביב יילחם בהם", בעוד מקגרגור טען: "אני חושב שהוא מפחד להילחם בי, זה מה שבטוח. ואני לא מאשים אותו. אני יודע בדיוק עם מה אני מתמודד. נתקלתי בגרסה הכי טובה שלו באותו ערב, הוא נתקל בגרסה הכי גרועה שלי. הוא יודע את זה, אני יודע את זה והצוות שלו יודע את זה. יש לי את התשובה איך לפרק את האיש הזה. יש גבול כמה הוא יכול לעבוד על אנשים"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי