כפ"ס נפרדה מגביע האתגר אחרי ריצה מרשימה

הפועל כפר סבא
הפועל כפר סבא | איגוד הכדורעף

הקבוצה של חן הימלפרב נכנעה 3:0 ללה קנה של אביטל זלינגר, שניצחה בתוצאה זהה גם בצרפת, ותתתרכז בזירה המקומית אחרי דרך מכובדת ביותר במפעל האירופי

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

אחרי שקבוצת הגברים של המועדון נפרדה אתמול מגביע האתגר האירופי בשלב רבע הגמר, הערב (חמישי) הגיע גם תורה של קבוצת הנשים, שנכנעה בבית 3:0 (25:17, 25:7, 25:19) לוולרו לה קנה הצרפתית. הצרפתיות, אותן מאמן הישראלי אביטל זלינגר, ניצחו בתוצאה זהה גם במשחק הראשון בלה קנה. שלב רבע הגמר הוא המתקדם ביותר אליו הגיעה קבוצה ישראלית אי פעם, וכפ"ס עשתה זאת אחרי ניצחון בקאמבק מרשים מול דוקלה ליברץ הצ'כית בשמינית הגמר.

במשחק הערב לא עמד בספק ניצחונה של האורחת, שהייתה זקוקה לניצחון בשתי מערכות כדי להבטיח את ההעפלה. במערכה הראשונה ניצחה לה קנה 17:25, ובשניה בתוצאה המוחצת 7:25. המערכה השלישית, שהייתה לפרוטוקול, הסתיימה בתוצאה צמודה יותר, 19:25. את כפר סבא הובילה אניה וליקי עם 9 נקודות בלבד, לצד 7 של גלית דבש ו-5 של פלורנסיה אגירה. בלה קנה הצטיינה הקובנית היידי אלברז קזנובה עם 19.

מאמן כפ"ס חן הימלפרב אמר לאחר המשחק: "עשינו דרך יפה מאוד באירופה, נתרכז מעכשיו בליגה. ברכות לקבוצת לה קנה על ההעפלה לחצי הגמר. אני רוצה להודות לכל הצוות שמסייע במשחקים באירופה, בארגון האולם. תודה רבה לקהל שהגיע לתמוך בשחקניות".

ביום שני האחרון זכתה הפועל כפר סבא בגביע המדינה אחרי ניצחון 2:3 על מכבי חיפה, שלפני כן לא הפסידה בזירה המקומית במשך יותר משנה. כעת תוכל כפר סבא, שהתחזקה בפגרה, למקד את מאמציה בליגה, בתקווה לזכות שוב באליפות, בה זכתה לאחרונה ב-2017, ולהמשיך את מסורת הרוטציה עם חיפה (השתיים זוכות באליפות לסירוגין מאז 2015).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי