וורקמן והאוול ייעדרו בהפועל חולון נגד צמוקי, אוחיון ישחק

ווילי וורקמן | דני מרון

השניים עברו בדיקות MRI ולא יעמדו לרשות דדאס בימים הקרובים, הרכז לעומתם כשיר: "ננסה למצוא את הדרך לשרוד, יש למשחק נגד מינסק חשיבות רבה וגם הפרש הנקודות יכול לשחק תפריד במאבק על עליית שלב בליגת האלופות"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון גברה בשבוע שעבר 63:73 על שולה הצרפתית ורשמה את ניצחונה הראשון העונה בליגת האלופות של פיב"א ומחר (שלישי, 19:30) היא תנסה להמשיך במומנטום על חשבון צמוקי מינסק הבלארוסית.

לצערה של חולון, היא תיאלץ להתייצב למפגש ללא שניים משחקניה הבולטים של הקבוצה, ווילי וורקמן וריצ'י האוול. וורקמן סובל מנקע וינסה לשוב לאימונים לקראת סוף השבוע, בעוד ריצ'י סובל מכאבים בברכו ויעבור טיפולים בניסיון להחזירו תוך 10 ימים. השניים עברו בדיקות MRI ששללו פציעות חמורות. לעומתם, יוגב אוחיון אמור לשוב לפרקט ולשחק מול הבלארוסים.

המאמן סטפאנוס דדאס אמר היום: "לפנינו עוד משחק חשוב מאוד במסגרת ליגת האלופות. זו תקופה לא קלה עבור הצוות שלנו, אבל ננסה למצוא את הדרך לשרוד. למשחק מול מינסק יש חשיבות רבה וגם הפרש הנקודות יכול לשחק תפקיד במאבק על העלייה לשלב הבא, לכן אנחנו צריכים להיות זהירים ולשלוט בקצב המשחק".

על המשחקים ללא קהל הוסיף היווני: "הימים האלה הם תקופה שבה אנו מתגעגעים לתמיכת האוהדים שלנו יותר מתמיד, כדי שיעזרו לנו לחפות על היעדרותם של השחקנים הפצועים הרבים שיש לנו, אבל אנחנו נעשה את המקסימום וננסה להפוך אותם לגאים".

דדאס. יצטרך להסתדר ללא שניים משחקניו הבולטים | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי