זה היה ביתי: הפועל ירושלים ניצחה 68:84 את איגוקאה

טיישון תומאס | האתר הרשמי של ליגת האלופות

מחזיקת הגביע גברה על יריבתה הבוסנית במשחק שהירושלמים "אירחו" בבוסניה, רק יומיים אחרי שהפסידה לה באותו אולם. שתי הקבוצות חולקות את המקום השני עם מאזן 2:2. יום חזק לטיישון תומאס עם 26 נק' ועשרה ריב'

(גודל טקסט)

לאחר שהפסידה לאיגוקאה רק לפני יומיים באולמה הביתי באלכסנדרוביץ' שבבוסניה, היום (חמישי), הקבוצה מהבירה "אירחה" את הבוסנים באותו אולם אחרי שויתרה על הביתיות בעקבות אילוצי עונת הקורונה. בזכות מחצית שנייה גדולה, הקבוצה של עודד קטש הצליחה להשיג ניצחון 67:84 שהשאיר אותה בתמונת העלייה. טיישון תומאס הוביל את רשימת הקלעים עם 26 נקודות ועשרה ריבאונדים, וג'ייקובון בראון קלע 16 וחילק תשעה אסיסטים.

ירושלים הובילה כמעט לכל אורך המחצית הראשונה, אך לבסוף היא הסתיימה בשיוויון 38. מחזיקת הגביע ניסתה לברוח במהלך הרבע השלישי עם ריצת 2:12, אך איבדה את היתרון ועלתה לעשר הדקות האחרונות במתח. הפועל פתחה את הרבע האחרון עם ריצת 0:7 שסידרה לה יתרון חשוב, ורק הגדילה אותו עד לסיום.

בעקבות הניצחון, הפועל ירושלים ואיגוקאה חולקות את המקום השני בבית עם שני ניצחונות ושני הפסדים במאזנן. האדומים של קטש ישובו לארץ מחוייכים לקראת שני משחקי הליגה בשבוע הבא נגד נס ציונה ומכבי תל אביב, ובעוד חודש ייארחו את טורק טלקום מוליכת הבית למשחק חשוב מאוד.

כריס קרמר | האתר הרשמי של ליגת האלופות

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי