פניני מוכן למשחק הקריטי מול שולה: "תלוי בנו, נעשה הכל"

גיא פניני, פרדי בורדיון | דני מרון

קפטן הפועל חולון דרוך לקראת המשחק החשוב שייערך ברביעי. דדאס: "40 דקות מיעד היסטורי". ג'ונסון ודה זאו התאמנו כרגיל וישחקו. האוול ישוב עם חידוש הליגה, אוחיון יהיה כשיר בעוד כשבועיים

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון הגיעה אמש (שני) לצרפת לקראת המשחק הקריטי מול שולה במסגרת ליגת האלופות של פיב"א, אשר ייערך מחר ב-19:30. הסגולים יתמודדו על העלייה לשלב הטופ 16 במשחק האחרון של שלב הבתים, כאשר אחרי חמישה משחקים הם ממוקמים ראשונים בבית ותלויים בעצמם.

חולוניה קיבלה בשורות טובות לקראת הקרב החשוב: כריס ג'ונסון ומקסים דה זאו, שסבלו מפציעות קלות לאחר הניצחון 66:77 בליגה הבלקנית על הפועל תל אביב, התאמנו כרגיל וישחקו מחר מול שולה, אותה הסגולים ניצחו בישראל 63:73.

מאמן הקבוצה, סטפנוס דדאס, אמר לקראת המשחק: "מדובר בעוד משחק מאוד מיוחד עבורנו. אנו נמצאים במרחק של 40 דקות מהיעד ההיסטורי שהצבנו לעצמנו. אנחנו מגיעים עם ביטחון מלא ובאווירה טובה כדי לנצח את שולה בבית שלהם ויודעים שיהיה משחק קשה. נעשה כמיטב יכולתנו כדי לגרום גאווה לאוהדים שלנו פעם נוספת".

סטפאנוס דדאס | ברני ארדוב

קפטן הפועל חולון, גיא פניני בן ה-37, הוסיף: "הגענו למשחק האחרון במצב שהכל תלוי בנו, נעשה וניתן את הכל כדי לא לפספס את ההזדמנות לעלות. חשוב מאוד שנשחק חכם ואגרסיבי ונביא את האיכויות שלנו לידי ביטוי".

אגב, לנסיעה לצרפת הצטרפו גם ריצ'י האוול ויוגב אוחיון הפצועים. שניהם נמצאים בשלבים מתקדמים של שיקום, כאשר האוול כבר שב לאימונים ועשוי לשחק עם חידושה של הליגה בשבוע הבא. אוחיון, לעומתו, עורך בינתיים רק אימונים חלקיים ואמור להיות כשיר בעוד כשבועיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי