גם נס ציונה נרשמה לליגת האלופות: "ההשתתפות באירופה הפכה למסורת"

שחקני עירוני נס ציונה חוגגים | ברני ארדוב

אלופי היורופקאפ נרשמו למפעל הבכיר של פיב"א כמו חולון, הפועל חיפה, הפועל אילת, הפועל ירושלים וראשון לציון. אם לא יתקבלו, ישתתפו ביורופקאפ. היו"ר מזרחי: "ההצלחה שלנו הביאה משב רוח רענן לכדורסל הישראלי"

(גודל טקסט)

עירוני נס ציונה הצטרפה לרשימת הקבוצות שנרשמו אמש (שלישי) לליגת האלופות של פיב"א, כשהכתומים מקווים לעשות זאת דרך שלב המוקדמות. הקבוצה שזכתה בעונה החולפת בתואר אלופת היורופקאפ קיבלה הבטחה לא רשמית מאנשי פיב"א שהיו בארץ בזמן פיינל פור המפעל, שהם יוכלו לקבל כרטיס למפעל הבכיר יותר של הארגון. בנס ציונה כבר הודיעו, כי אם לא יקבלו את הכרטיס לליגת האלופות, ימשיכו ביורופקאפ.

"ההשתתפות באירופה הפכה עבורנו למסורת ובניית המוניטין של המועדון. העונה החולפת רק הגבירה את המוטיבציה להמשיך בהתקדמות שלנו בזירה הבינלאומית", אמר יו"ר המועדון יניב מזרחי, "ההצלחה שלנו הביאה משב רוח מרענן לכדורסל הישראלי, כשלפחות תשע קבוצות רוצות לשחק באירופה בשנה הבאה. כעת נחל במלאכת הבנייה של הקבוצה שתהיה תחרותית בכל המסגרות".

נס ציונה מצטרפת להפועל חולון, הפועל אילת, הפועל חיפה, הפועל ירושלים ומכבי ראשון לציון שכמוה נרשמו למפעל הבכיר של פיב"א, כשנכון לעכשיו לא ברור כמה כרטיסים יהיו לישראל למפעל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי