מכה לסרביה: מילוש תאודוסיץ' ייעדר מאליפות העולם בכדורסל

מילוש תאודוסיץ'
מילוש תאודוסיץ' | ANDREJ ISAKOVIC/AFP/Getty Images

המועמדת העיקרית להפריע לארצות הברית בדרך לזהב תיאלץ להסתדר ללא הרכז הבכיר שלה, שנפצע בכף רגלו ולא יספיק להתאושש בזמן לטורניר

(גודל טקסט)
חזרתו של מילוש תאודוסיץ' למגרשי הכדורסל תידחה, לאחר שהיום (ראשון) דווח באתר "יורוהופס" שהרכז ייעדר מאליפות העולם בכדורסל, שבה היה אמור לשחק לראשונה מאז דצמבר האחרון. תאודוסיץ' נטש את משחק האימון של נבחרת סרביה נגד ליטא אתמול בעקבות כאבים כף הרגל ובדיקת MRI שעבר היום גילתה שהוא סובל מדורבן, מה שימנע ממנו להתאושש בזמן לטורניר שיחל ב-31 באוגוסט.


מדובר במהלומה לא קטנה לנבחרת של סשה ג'ורג'ביץ', שנחשבת בעיני רבים למועמדת העיקרית להפריע לארצות הברית לזכות בזהב במונדובאסקט. עם זאת, הבלקניים עדיין מחזיקים רכזי יורוליג בכירים בסגל, בדמותן של וסילייה מיצ'יץ' וסטפן יוביץ', כשמי שהכי מרתיע את האמריקאים בסגל הסרבי הוא כמובן הסנטר ניקולה יוקיץ'.


תאודוסיץ' חתם לאחרונה בווירטוס בולוניה, כזכור, שגם אותה מאמן ג'ורג'ביץ', אחרי שהיה בין המועמדים העיקריים לעמדת הרכז במכבי תל אביב. כאמור, הופעתו באליפות העולם הייתה אמורה להיות החזרה הרשמית לפעילות, אך כעת הוא ייאלץ לחכות לפתיחת הליגה האיטלקית.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי