פניני שיחק לראשונה העונה, אך חולון הפסידה לאוסטנד

גיא פניני
גיא פניני | FIBA

דרוקר ושחקניו סיימו גם את המחזור השני בליגת האלופות של פיב"א עם הפסד, 101:86 בבלגיה לאלופה המקומית. הפורוורד זכה לדקות ראשונות וסיים עם 3 נקודות, פוסטר בלט עם 22 ותומפסון הוסיף 17

(גודל טקסט)

המחזור השני בליגת האלופות של פיב"א נפתח הערב (שלישי) ולצד החזרה המרגשת של גיא פניני לפרקט לאחר כחצי שנה, הפועל חולון רשמה את הפסדה השני העונה במפעל והשלישי ברציפות, כשנכנעו בבלגיה 101:86 לאלופה המקומית אוסטנד.

חולון נכנעה בשבוע שעבר לטורק טלקום הטורקית וגם בליגה הפסידה בסוף השבוע לראשונה העונה, 95:88 בתום הארכה לגלבוע/גליל, אבל התקווה לשוב למסלול הניצחונות התנפצה והיו אלה הבלגים שהשיגו ניצחון ראשון העונה בזירה האירופית, אחרי הפסד לשטרסבורג בשבוע שעבר.

חולון פיגרה לכל אורך המשחק ולמרות שתי ריצות נהדרות, מצאה את עצמה כל פעם מחדש נקלעת לבור ממנו היא בסופו של דבר פשוט לא הייתה יכולה לצאת. מרקוס פוסטר סיים כקלע הבולט עם 22 נקודות, תומפסון הוסיף 17 וריצ'רדסון 12. פניני, ב-13 דקות על הפרקט, קלע שלוש נקודות (כולן מקו העונשין) וגם מסר אסיסט.


דרוקר. הפסד שלישי ברצף (עדי אבישי)

מהלך משחק
הבלגים החלו את המשחק בסערה וריצת 0:8 סידרה להם יתרון מבטיח בשלב מוקדם מאוד, אבל ראיין תומפסון עם ארבע נקודות רצופות הצליח למזער נזקים והוריד את הפער לשלוש הפרש בלבד. עם זאת, הקצב ההתקפי של הבלגים נמשך בהובלת לואיק שוורץ, אך מלאקי ריצ'רדסון עם שלשה וסל ועבירה הוריד את הצדדים להפסקה קצרה ב-24:28 לאוסטנד, לא לפני שגיא פניני עלה לבכורה העונה כשנותרו 2:25 דקות לסיום הרבע.

הרבע השני דווקא היה צמוד כמעט לכל אורכו, בתחילתו עוד חולון הראתה שליטה במשחק ואילצה את מאמן אוסטנד להזעיק פסק זמן, אבל לאחר דקות הפכפכות רבות, שלשה עם הבאזר הורידה את הבלגים למחצית ביתרון השיא שלהם ברבע השני – 43:51

כפי שהסתיים הרבע השני, כך גם החל הרבע השלישי. בדקות הראשונות הפער עוד נשמר סביב 8-10 נקודות, סלים של טי.ג'י קליין ועמית שמחון עוד מנעו מהמקומים לברוח, אבל ככל שנקפו הדקות החולונים איבדו ריכוז ויצאו משליטה, הפער הלך וגדל ובסופו של הרבע השלישי ולקראת 10 הדקות המכריעות, אוסטנד בפער מבטיח של 65:80.

כבר נראה היה שהמשחק נכנס לגארבז' טיים, אלא שדרוקר הצליח להחזיר את שחקניו לעניינים והסגולים עלו לרבע המכריע כמו מלוע של תותח: ריצת 0:12 מיד עם פתיחת הרבע צימקה את הפער לכדי 80:77 בלבד, אבל דווקא אז המקומיים הגיבו בריצת 8:2. ראיין תומפסון אמנם החטיא שתי זריקות מהקו, אבל גם קלע שלשה גדולה שהוכיחה שחולון לא מוותרת על המשחק, אלא שהפורוורד הקנדי מיקייל מקינטוש השיב בשלשה משלו והבור אליו נקלעה חולון היה גדול מכדי כדי להיחלץ ממנו בזמן שנותר – 101:86 בסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי