ניקולה וויצ'יץ' יצטרף לרשימת אגדות היורוליג ביום חמישי

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב ייכנס רשמית למועדון בטקס שייערך לפני ולנסיה בחמישי. בין הישגיו: שתי זכיות במפעל

(גודל טקסט)

ניקולה וויצ'יץ' יצטרף לרשימת אגדות היורוליג ביום חמישי הקרוב – כך פורסם היום (שני) באתר הרשמי של המפעל. המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, שלבש את המדים הצהובים במשך שמונה עונות וזכה פעמיים בגביע אירופה, ייכנס למועדון אקסקלוסיבי שכולל שמונה שחקנים אחרים, ביניהם חברו לקבוצה בעבר, שארונאס יאסיקביצ'יוס. למכבי נציג נוסף ברשימה, בקטגוריית המנהלים – היו"ר שמעון מזרחי.

וויצ'יץ', שהוגדר באתר היורוליג כמי ש"שינה את עמדת הסנטר", נבחר לחמישיית העונה במפעל חמש פעמים – יותר מכל שחקן אחר בתפקיד שלו בהיסטוריה של הליגה הטובה ביותר באירופה. לפני שפרש מכדורסל ב-2011, הקרואטי הספיק להופיע שש פעמים בפיינל פור היורוליג, מתוכן שתיים עם אולימפיאקוס, לשחק בחמישה גמרים, ולהפוך לכדורסלן הראשון בתחרות שמגיע ל-2,000 נקודות, 1,000 ריבאונדים ו-500 אסיסטים בקריירה, דבר שרק הרכז היווני ניק קלאתיס הצליח לעשות מאז. וויצ'יץ' גם רשם את הטריפל-דאבל הראשון בתולדות היורוליג, כשגם בזה קלאתיס היה היחיד שהשתווה אליו מאוחר יותר.

שחקן מכבי תל אביב ניקולה וויצ'יץ'
אגדת יורוליג, עכשיו באופן רשמי. ניקולה וויצ'יץ' | ברני ארדוב

אחרי הפרישה, וויצ'יץ' השתלב בהנהלת מכבי תל אביב ב-2013 והיה חלק מהזכייה של המועדון ביורוליג ב-2014. בחודש שעבר הודיע הקרואטי כי יעזוב את תפקידו כמנהל ספורטיבי בסיום העונה הנוכחית.

ההכרזה הרשמית על כניסתו של מספר 7 בצהוב לשעבר לרשימת אגדות היורוליג תהיה באמצעות טקס מיוחד שייערך לכבודו בהיכל ביד אליהו, לפני המשחק של מכבי תל אביב נגד ולנסיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי