הבוסנים ינסו למנוע דרבי ישראלי: הפועל חולון מול איגוקאה בפלייאין

play
נהדר בצבע. ג'ונס | דני מרון
עם ריצת 0:18 ברבע השלישי: הפועל תל אביב דרסה את פרומיתאס 02:48

בדרך לשיבוץ עם הפועל ירושלים בטופ 16 של ליגת האלופות, הסגולים יידרשו לעבור בסדרת הטוב משלושה את אלופת בוסניה והרצגובינה. קנדריק ריי ובראיינט קרופורד חוזרים לארץ, ואיתם מלך הריבאונדים של המפעל

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל ירושלים כבר עלתה לטופ 16 של ליגת האלופות, בני הרצליה הודחה אמש (רביעי) – ורק גורלה של הפועל חולון ייחרץ במהלך השבועות הקרובים: האלופה, שסיימה במקום השני בבית ג' לאחר ההפסד הדרמטי לאוסטנד, תתמודד בסדרת פלייאין של הטוב משלושה משחקים מול איגוקאה.

אלופת בוסניה והרצגובינה, שזכתה בתואר שבע פעמים בעשור האחרון, דורגה במקום השלישי בבית ד' עם מאזן 3:3, והיא תצטרך לנצח בחולון כדי להעפיל לשלב הבא על חשבונה. הסדרה תיפתח בעוד כשבועיים, כשהישראלים יארחו את המשחק הראשון – וגם את השלישי, אם יהיה בו צורך.

אם הסגולים יעלו לטופ 16, הם ישובצו לבית מסקרן ופיקנטי עם הפועל ירושלים, שטרסבורג ויריבה נוספת שתצא מסדרת הפלייאין בין דיז'ון לפריסטרי.

קנדריק ריי, מכבי תל אביב, מול מאודו לו, באיירן מינכן
יחזור לביקור בישראל. קנדריק ריי במדי מכבי תל אביב | יוסי ציפקיס

איגוקאה מדורגת במקום השביעי בטבלת הליגה האדריאטית עם מאזן שלילי של 6:5. השחקן המוביל שלה הוא אקס גלבוע/גליל, בראיינט קרופורד (17 נקודות ו-5.5 אסיסטים למשחק), כשלצידו בקו האחורי מופיע זר "ישראלי" אחר, קנדריק ריי שהופיע בעבר במכבי תל אביב (9.5 נקודות).

שחקן הפנים ניקולה טנאסקוביץ' הוא מלך הריבאונדים של ליגת האלופות עד כה העונה (9.3, נוסף על 12 נקודות), ואת הקבוצה מאמן דראגן באיץ', שנמצא במועדון לסירוגין מאז 2007.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי