שלושה ימים לפני מכבי ת"א: הפסד דרמטי לאנאדולו אפס מול פנרבחצ'ה

play
הסתדרו בלי מיצ'יץ'. קלייברן | אימג'בנק GettyImages, Huseyin Yavuz / dia images
לפני מכבי תל אביב: אנאדולו אפס נכנעה לפנרבחצ'ה בסיום משחק דרמטי 03:13

אלופת אירופה נחלצה מפיגור 17 ברבע האחרון, אבל הפסידה 93:90 אחרי הארכה למרות 39 נקודות של קלייברן. שיין לארקין חזר אחרי פציעה ארוכה וישחק בהיכל

(גודל טקסט)

ביום שלישי תתייצב אנאדולו אפס אלופת אירופה בהיכל ותפגוש את מכבי תל אביב למשחק לוהט ביורוליג. הערב (שני) הקבוצה של עתאמן נחלה הפסד כואב ודרמטי בקלאסיקו המקומי מול פנרבחצ'ה 93:90 לאחר הארכה.

אנאדולו פיגרה ב-17 הפרש בתחילת הרבע הרביעי, אבל הצליחה לעשות קאמבק מדהים עם 8:25 ברבע הרביעי וכפתה הארכה עם 79:79 בזכות שלשה מדהימה מהפינה של קלייברן, שהמשיך לככב גם בהארכה, אבל הייז העניק לפנר יתרון 90:93 ושיין לארקין פספס שלשה פנויה שהיתה יכולה לשלוח את המשחק להארכה נוספת.

שיין לארקין שחקן אנאדולו אפס
חזר דווקא לפני מכבי תל אביב. שיין לארקין | אימג'בנק GettyImages, Seskim Photo/MB Media

הבשורות הטובות מבחינת אנאדולו הן ששיין לארקין חזר סוף סוף לפרקט וסיפק 8 נקודות ו-6 אסיסטים עבור אפס ב-31 דקות. וויל קלייברן להט עם לא פחות מ-39 נקודות ו-13 ריבאונדים עבור המפסידים, אלא שפנרבחצ'ה נהנתה מ-23 נקודות של דשון פייר וג'ונתן מוטלי, שחזר לפרקט אחרי פציעה של כמה משחקים. סקוטי ווילבקין הסתפק ב-6 בלבד. בריאנט דאנסטון הוסיף 19 לאפס, אבל וסילי מיצ'יץ' נתקע על 8 בלבד.

* בצרפת: פריז לבלואה קבוצתו של ויקטור וומבניאמה נחלה הפסד רביעי העונה, 84:81 בשטרסבורג. המועמד הוודאי להיבחר 1 בדראפט נתן עוד הצגה עם 26 נקודות, 3 חטיפות ו-3 חסימות. מרקוס קין הצטיין מנגד עם 24 נקודות.