דני פרנקו על הקאמבק: "הסתערנו על כל כדור והעקשנות השתלמה"

play
דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב | דני מרון
ג'ורדן מקריי כיכב, הפועל תל אביב רשמה 93:95 גדול אצל לונדון ליונס 03:56

הפועל ת"א רשמה קאמבק מרשים בלונדון, המאמן החמיא לאוהדים ("לא ראיתי דבר כזה") ולמקריי: "עזר לנו לשמור על הראש מעל המים"

(גודל טקסט)

קצת נחת לאוהדי הפועל תל אביב. בזמן שקבוצת הכדורגל מובסת ומושפלת, האוהדים האדומים חווים רגעי אושר עם קבוצת הכדורסל, שהערב (רביעי) ניצחה 93:95 את לונדון ליונס ביורוקאפ. החבורה של פרנקו נקלעה לפיגור שיא של 14 נקודות בתחילת הרבע ה-4, אבל ג'ורדן מקריי במשחק ענק של 36 נקודות, ג'ייקובן בראון שקלע 18 וסל מכריע ודאבל דאבל של אונאקו (10 נקודות ו-17 ריבאונדים) השלימו מהפך מטורף וסידרו ניצחון שלישי רצוף ביורוקאפ.

דני פרנקו אמר בסיום: "בפסקי הזמן דיברנו על זה שאנחנו צריכים לחזור להיות מה שאנחנו ולעשות את מה שאנחנו יודעים, ופשוט להאמין, כי ידענו שאנחנו צריכים 2-3 דקות טובות כדי להפוך. לקחנו היום 24 כדורים חוזרים בהתקפה ולא כי אנחנו יותר גבוהים או אתלטיים, אלא כי לא שיחקנו ברמה שאנחנו רוצים ופשוט ניסינו להסתער על כל כדור כדי להישאר במשחק והעקשנות השתלמה".

עוד אמר פרנקו על הקאמבק הגדול, אחרי הפתיחה הרעה: "אנחנו לא מצליחים למצוא הרכב שייתן לנו יציבות בהתחלה, אבל נמשיך להסתכל ולנסות עד שנעשה את זה. יש לא מעט משחקים, בעיקר בחוץ, שאנחנו לא מתחילים אותם מספיק טוב ואנחנו ניתן על זה את הדעת".

דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב
מודאג מהפתיחה הרעה, שמח מהניצחון. פרנקו | דני מרון

על מקריי שקלע 36 נקודות: "הרבה שחקנים לא נכנסו טוב למשחק ולג'ורדן יש את הכישרון. ביום כזה שלא מצאנו בו את הידיים והרגליים, אנחנו שמחים שהיה לנו את מי שעזר לנו לשמור על הראש מעל המים".

לסיום אמר פרנקו על 1,500 אוהדי הפועל תל אביב שתמכו בקבוצה: "אני פה כבר הרבה שנים ולא ראיתי דבר כזה, מעולם לא היינו בסיטואציה שקהל כל כך גדול מגיע אחרינו לכל מקום באירופה".

מקריי הוסיף לדברי מאמנו: "האמנו בעצמנו, לא ויתרנו והשגנו את הניצחון. הקרדיט מגיע לכל הקבוצה שהמשיכה לשחק חזק ולהילחם למען הניצחון. היופי בקבוצה הזו שביום אחד זה אני שאככב, בימים אחרים אלו יכולים להיות בר, תומר, ג'ייקובן, ג'יי.פי או אחרים – הפעם זה הייתי אני".