המטרה: להתאושש. הפועל תל אביב תארח את פריז באסקטבול

play
ג'ייקובן בראון, שחקן הפועל תל אביב | דני מרון
ג'ורדן מקריי כיכב, הפועל תל אביב רשמה 93:95 גדול אצל לונדון ליונס 03:56

אחרי התבוסה להפועל ירושלים ברבע גמר גביע המדינה, האדומים ינסו לשוב למסלול הניצחונות ביורוקאפ מול יריבה צרפתית לוהטת (ד', 20:00 בספורט4)

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תמשיך את העונה האירופית שלה מחר (רביעי, 20:00, ספורט4) כשתארח את פריז באסקטבול במסגרת המחזור ה-11 ביורוקאפ. האדומים מדורגים במקום הרביעי בבית ב' עם שישה ניצחונות וארבעה הפסדים, ואילו היריבה הצרפתית מדורגת במקום השני עם שבעה ניצחונות ושלושה הפסדים. בסיבוב הראשון ניצחה הפועל בפריז 86:100.

קבוצתו של דני פרנקו מגיעה למשחק עם לא מעט מטען. האדומים הובסו 86:67 ברבע גמר גביע המדינה ביום ראשון על ידי הפועל ירושלים, ואם עד עכשיו היה לא מעט לחץ על השחקנים להגיע לתוצאות, מעכשיו הלחץ הזה רק יגדל לאור הכישלון בגביע. בהפועל חזרו להתאמן אתמול בצהריים, ומאמינים שהשחקנים יידעו להגיב בצורה טובה כמו שהגיבו אחרי שהובסו נגד בני הרצליה בליגה.

התחושות בקרב אנשי הקבוצה הן כי השחקנים רוצים להוכיח שהנפילה נגד ירושלים, שמגיעה אחרי מספר משחקים בהם הקבוצה שיחקה פחות טוב בצורה משמעותית, היא חד פעמית, ולא מעט שחקנים יבואו טעונים להתמודדות הקרובה.

ג'יי פי טוקוטו, שחקן הפועל תל אביב
המטרה היא להתאושש מהר. ג'יי פי טוקוטו | דני מרון

פריז פתחה את העונה בצורה לא טובה במסגרת המקומית וביורוקאפ, אבל מאז התאוששה והיא נמצאת במרכז הטבלה בליגה הצרפתית ובצמרת ביורוקאפ. הכוכב הגדול של הקבוצה הוא קייל אולמן ג'וניור שקולע בממוצע 18.7 נקודות, אך מלבדו יש מספר שחקנים מובילים נוספים – שחקן נבחרת צרפת אקסל טופאן, שלא שיחק במשחק האחרון ונמצא בספק להתמודדות, הפורוורד ג'רמי אוואנס, אלוף ההטבעות של ה-NBA לשעבר, טיירון וואלאס ואמר גגיץ' הבוסני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי