גודס על השיפוט: "מעולם לא דיברתי כך, אבל הדברים צריכים להיאמר"

play
מאמן הפועל חולון גיא גודס מאוכזב | דני מרון
בתום דרמה גדולה: 82:84 מרשים להפועל ת"א על טורק טלקום 04:20

מאמן הפועל חולון זעם על השריקות נגד קבוצתו בהפסד האכזרי 112:110 לשטרסבורג בתום הארכה כפולה: "נתנו עוד כדור ועוד כדור. הייתי בכל הרמות ולא נתקבלתי בדבר כזה. קשה לשחק ככה, ואין טעם לדבר על כדורסל"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון ספגה אמש (שלישי) בשטרסבורג הפסד אכזרי במיוחד, כשנכנעה לשטרסבורג 112:110 בתום שתי הארכות. מאמץ של 50 דקות התנקז לכדי 31 שניות, והוביל לסערה.

כשהסגולים צעדו ביתרון 101:108 ונראו כמי שנמצאים בדרכם הבטוחה לניצחון יוקרתי וחשוב בפתיחת הטופ 16 של ליגת האלופות, נשרקו שתי עבירות בלתי ספורטיביות לחובתו של סי.ג'יי האריס; הצרפתים קלעו ארבע פעמים מקו העונשין, ומיד לאחריהן הוסיפו סל נוסף. בפוזשן הבא מרקוס קין צלף שלשה וחולל מהפך, שממנו התקשתה אלופת המדינה להתאושש – בעיקר בפן המנטלי.

המאמן גיא גודס זעם ולא הסתיר זאת. "אני לעולם לא מדבר ככה, וב-20 שנות קריירה מעולם לא התייחסתי לנושא הזה, אבל הדברים חייבים להיאמר. אני לא מקבל את מה שקרה בסוף, עם ארבע עבירות בלתי ספורטיביות ששרקו נגדנו. אני לעולם לא מדבר על שופטים, ואני מכבד אותם, אבל הם עזרו לשטרסבורג לחזור למשחק עם עוד כדור, ועוד כדור, ועוד כדור.

"כן, ביצענו טעויות ושילמנו עליהן, אבל קשה לשחק ככה. אני נמצא כבר הרבה שנים בכדורסל, הייתי בכל הרמות – ביורוליג, ביורוקאפ ובליגת האלופות – ולא נתקלתי בדבר כזה. אין טעם לדבר על כדורסל בערב כזה".

מאמן הפועל חולון גיא גודס מאוכזב
"קשה לשחק ככה". גודס | דני מרון

האריס המורחק היכה על חטא והוסיף כי "ידענו שיהיה משחק קשה ופיזי, ולא עשינו מה שצריך כדי לסגור אותו. אנחנו לא יכולים להאשים אף אחד אחר, רק את עצמנו. ביצענו טעויות קטנות שאסור לבצע, ואנחנו צריכים להיות טובים יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי