עוז בלייזר: "הקהל שלנו מתלהב מעצירות בהגנה ולא רק מדאנקים"

play
הפועל ירושלים בריצה מרשימה. בלייזר | דני מרון
בתום דרמה גדולה: 82:84 מרשים להפועל ת"א על טורק טלקום 04:20

הפועל ירושלים מחכה (21:00) לדיז'ון בפתיחת הטופ 16 של ליגת האלופות, ורוצה להשיג מקדמה לקראת הדרבי הישראלי בשבוע הבא. לבקשתו, סמי בכר לא ישמש משקיף במשחק בין הפועל חולון לאדומים

(גודל טקסט)

אחרי שהפועל חולון הפסידה בשטרסבורג, הפועל ירושלים תקווה להשיג הערב (רביעי, 21:00) מקדמה חשובה עליה כשתארח את דיז'ון במחזור הפתיחה של הטופ 16 בליגת האלופות. בשבוע הבא ייצאו האדומים להיכל טוטו במסגרת הבית הישראלי-צרפתי.

מאז הניצחון הדרמטי על בני הרצליה בליגת העל, הציבו בבירה מטרה – לדבר כמה שיותר על הקהל ולהגיע אליו, כדי למלא ככל הניתן את הארנה. המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' החל בכך, כשזעק במיקרופונים שהוא רוצה לראות 10,000 צופים הערב, ואת הקו המשיך עוז בלייזר.

"האוהדים שלנו מבינים איזו קבוצה אנחנו, והם מתלהבים מעצירות ולא רק מדאנקים או שלשות", אמר הפורוורד. "אנחנו מרגישים מוכנים, ומחכים כבר לעלות למגרש מול הקהל שלנו. אני מקווה שהארנה תהיה מלאה. ההגנה היא הכוח שלנו. אם נשמור, אנחנו יכולים לנצח כל יריבה וזה גם הנשק שלנו להתקפה. לא יהיה משחק קל, אבל אנחנו רוצים לפתוח עם ניצחון, בטח בבית. אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולשחק את המשחק שלנו. לפתוח בצורה חזקה, ולא להיכנס למרדף כמו במשחקים אחרים".

לדז'יקיץ' יהיה מצ'אפ מעניין על הקווים מול ננאד מרקוביץ' הבוסני, שכיכב בעבר בהפועל תל אביב ובהפועל אילת, וזו עונתו השנייה כמאמן דיז'ון. "אנחנו מתמודדים מול קבוצה טובה, מהירה ואתלטית, שנהנית מהמשכיות ומגיעה בסגל מלא", אמר מאמן ירושלים. "זה יהיה משחק סופר קשה עבורנו. השליטה בקצב ובריבאונד חשובה לנו מאוד".

לקראת הדרבי הישראלי ביום רביעי הבא, ירושלים וחולון הגיעו להסדר ביניהן על העברת עשרה אחוזים מהכרטיסים למכירה לקבוצה האורחת – כפי שנהוג בליגת העל, ולמרות שהדבר אינו מתחייב בתקנון ליגת האלופות. לפיכך, להיכל טוטו צפויים להגיע כ-550 אדומים.

עוז בלייזר, שחקן הפועל ירושלים
לא רוצה להיכנס למרדף. בלייזר | דני מרון

מי שלא יהיה באולם בחולון הוא המשקיף הקבוע במשחקי הבית שלה בזירה האירופית, סמי בכר. השופט לשעבר, שסופג עד היום נאצות מאוהדי ירושלים (זכר לגמר האליפות ב-2007) ונמנע מלהגיע לארנה, ביקש להימנע משיבוצו בשבוע הבא. שוהם שניר ישקיף במקומו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי