הפועל תל אביב תנסה להימנע מהפתעה ולשמור על הסיכוי למקום שני

play
שחקני הפועל תל אביב: בר טימור, עידן זלמנסון, ג'ורדן מקריי | לירון מולדובן
הבטיחה ביתיות בשמינית הגמר היורוקאפ: 76:87 להפועל תל אביב על ורוצלאב 03:33

רק במקרה של הפסד ב-17 הפרש ומעלה לפרומיתאס (ג', 20:00 בספורט3) יסיימו האדומים את שלב הבתים ביורוקאפ במקום הרביעי. ניצחון - והם יחזיקו אצבעות לבודוצ'נוסט כדי להשיג ביתיות גם ברבע הגמר

(גודל טקסט)

משחקה האחרון של הפועל תל אביב בשלב הבתים של היורוקאפ יתקיים מחר (שלישי, 20:00, שידור ישיר בספורט3) כשהיא תארח את פרומיתאס פטראס. האדומים יגיעו למשחק מהמקום השלישי בטבלה כשבמאזנם 12 ניצחונות וחמישה הפסדים, כולל הפסד אחד בודד בסיבוב השני, ואילו הקבוצה היוונית מדורגת במקום הרביעי עם 11 ניצחונות ושישה הפסדים.

בהפועל תל אביב היו מרוצים מהיכולת ההתקפית ומהשטף שהוצג נגד בני הרצליה במוצאי שבת, בדרך לניצחון ביתי 87:105. הקבוצה של דני פרנקו הבטיחה את המקום השני בתום העונה הסדירה בליגה ומגיעה למחזור האחרון ביורוקאפ בידיעה שהמקום השלישי די מובטח לה, אלא אם תתרחש הפתעה גדולה ופרומיתאס תנצח בהיכל קבוצת שלמה ביותר מ-17 נקודות הפרש.

עוד חדשות כדורסל

רמי כהן: "ההסתגלות של אונואקו לא קלה, כיוונו איתו לשלבי ההכרעה"
ירושלים עתרה לבית הדין העליון בגלל מועד המשחק נגד מכבי ת"א
אחרי שערך בדיקה, ארגון שחקני הכדורסל החליט לא לשבות

שחקני הפועל תל אביב
הפועל תל אביב במומנטום חיובי, אך פוגשת את הכבשה השחורה שלה | לירון מולדובן

האדומים חולמים על הפתעה ועלייה למקום השני בטבלה, שיבטיח ביתיות גם ברבע הגמר אם הקבוצה תעלה אליו, כאשר על מנת לעשות זאת הם יצטרכו לנצח בבית את היוונים ולקוות שביום רביעי תפסיד טורק טלקום אנקרה בבית נגד בודוצ'נוסט המונטנגרית. בכל מקרה, הפועל תל אביב לא תדע את זהות יריבתה בשלב הבא עד ליום רביעי, עם סיום משחקי הבית המקביל.

למרות הסיטואציה הנוחה והעובדה שרק דרמה אמיתית תוריד אותם מהמקום השלישי, בצוות המקצועי מנסים להשאיר את השחקנים בדריכות שיא ורוצים לראות עוד שיפור לקראת רגעי ההכרעה של העונה. ג'יילן הורד, שלא התלבש למשחק הליגה האחרון, ישוב לסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי