ריאל מדריד הוציאה עצבים על גרנאדה, ניצחון דחוק לבארסה בטנריפה

play
ריאל מדריד רוצה להיצמד זמנית לאולימפיאקוס. הזוניה | אימג'בנק GettyImages, Sonia Canada
ריאל מדריד הוציאה עצבים על גרנאדה אחרי ההפסד בבלגרד 01:47

הבלאנקוס התאוששו מהפסד ביורוליג עם 75:108 בליגה הספרדית, הקטלאנים השיגו 76:79 בחוץ ובאסקוניה ניצחה 81:85 בוולנסיה. 8 נקודות לזוסמן בניצחון אלבה ברלין על פרנקפורט

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

את התסכול שלה מהפסד החוץ לפרטיזן בלגרד שלשום (שישי), שהרחיק אותה מפסגת היורוליג, ריאל מדריד הוציאה היום על גרנאדה במסגרת הליגה הספרדית. הבלאנקוס הביסו בבית 75:108, כאשר ונסן פוארייה ומריו הזוניה הובילו את הקלעים עם 18 נקודות כל אחד ופביאן קוזר הוסיף 14.

מעט לאחר מכן, ברצלונה השתוותה לריאל המוליכה בזכות ניצחון דחוק אצל טנריפה, 76:79. שלשה של סרטאק שאנלי הטורקי וקליעות עונשין של ניקולה מירוטיץ' השלימו מהפך בשניות הסיום עבור הקבוצה של שארונאס יאסיקביצ'יוס. שאנלי היה הקלע הבולט עם 18 נקודות ויאן וסלי הוסיף 15.

יאן וסלי, ברצלונה
ניצחון חוץ לברצלונה. יאן וסלי | אימג'בנק GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

בהמשך התארחה באסקוניה אצל ולנסיה, ולפני מחזור קריטי ביורוליג שבו תיאבק על הכרטיס לפלייאוף, היא ניצחה בחוץ 81:85 בעזרת 24 נקודות של וניה מרינקוביץ' ו-16 של מאט קוסטלו, שהוריד 7 ריבאונדים. חסיאל ריברו קלע 25 בצד השני, וכריס ג'ונס הוסיף 16 לצד 9 אסיסטים.

בליגה הגרמנית גברה אלבה ברלין 61:79 בחוץ על פרנקפורט, במשחק שיובל זוסמן סיים עם 8 נקודות בנוסף ל-4 אסיסטים ושני כדורים חוזרים, ואילו תמיר בלאט נעדר בעקבות פציעתו באגודל יד ימין בהפסד בברצלונה במסגרת היורוליג ביום שישי.