בדרך לעונה היסטורית? כך נראה המסע האירופי של הפועל תל אביב

play
שחקני הפועל תל אביב חוגגים: בר טימור, ג'ורדן מקריי, גיל בני, תומר גינת | לירון מולדובן
בדרך לעונה היסטורית? כך נראה המסע האירופי של הפועל תל אביב 06:35

משבוע לשבוע, הוכיחו האדומים כמה מסוכנים הם יכולים להיות. כעת, רגע לפני ונציה (21:00, ספורט1), גם בר טימור משוכנע: "יכולים ללכת עד הסוף". צפו בכתבה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תארח הערב (רביעי, 21:00, ספורט1) את רייר ונציה האיטלקית במסגרת שמינית גמר היורוקאפ, כשהמנצחת תעפיל לרבע הגמר. "אנחנו לא מרגישים לחץ או משהו שונה מדי ממשחקים אחרים", אמר הקפטן בר טימור בריאיון לאתר הרשמי של המועדון. "אנחנו מכירים את השיטה וכמובן שנרצה לתת את המשחק הכי טוב שלנו ולנצח. אנחנו מסתכלים על עצמנו כקבוצה שיכולה ללכת עד הסוף. זה החלק הקובע ואנחנו רוצים להמשיך ולהתקדם".

כשנשאל על ההבדלים בין הליגה ואירופה, סיפר: "האמת שלא הרגשתי שיש הבדל בגישה ועל זה מגיע הרבה קרדיט לצוות המקצועי. לפעמים יוצא שאתה משחק באירופה בחוץ ומנצח ואז חוזר לליגה וקשה, גם פיזית, להרים את עצמך אבל ידענו לעשות את זה. מגיע הרבה קרדיט למי שהכין אותנו וגם לשחקנים".

בר טימור הפועל תל אביב
רגע האמת. טימור | דני מרון

עוד בכדורסל

ג'ורדן מקריי: "אני מאושר. הפועל עמדה לצידי ברגעים קשים, ואשמח להישאר"
ברוך הבא לקרוסלה: חצי מקבוצות היורוליג יחליפו מאמנים בקיץ?
עודד קטש: "קשה לשים את האצבע על יתרונות שיש לנו על ריאל מדריד"

טימור התייחס לרגע בו הבין שקבוצתו מסוגלת ללכת רחוק באירופה: "אחרי שניצחנו את לונדון ופריז הבנתי שאנחנו יכולים לעשות את זה. לפני שהתחלנו הופתעתי, אבל אחרי הסיבוב הראשון של שלב הבתים כבר הבנתי כמה אנחנו חזקים. יש פה שחקנים עם הרבה ניסיון, שחקנים איכותיים ויש פה גם המשכיות מעונה שעברה – הרבה שחקנים שמכירים טוב אחד את השני ומשחקים אחד עם השני הרבה זמן. השחקנים החדשים שהצטרפו נכנסו מהר לעניינים ולמרקם הקבוצתי. יש לנו עומק שלא היה פה אף פעם. התמודדנו השנה עם פציעות ומחלות ועדיין הצלחנו להתמודד ולנצח. כל שחקן פה תמיד מוכן ותמיד לוקח את ההזדמנו שנותנים לו".