מאמן בדאלונה מזהיר מאוהדי הפועל תל אביב: "זה גיהנום"

play
אווירה חמה. אוהדי הפועל תל אביב | דני מרון
היסטוריה אדומה: הפועל תל אביב עלתה לרבע גמר היורוקאפ 03:39

בחובנטוד לחוצים מהקהל האדום, קרלס דוראן קרא לסיוע: "ככל שיגיעו יותר אוהדים שלנו, יהיו פחות שלהם". הערכה: כ-2,000 אוהדי הפועל תל אביב יגיעו לספרד

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

מיד לאחר שקבוצתו ניצחה אמש (רביעי) 78:89 את לונדון ליונס, מאמן חובנטוד בדאלונה קרלס דוראן גילה שהיריבה ברבע הגמר תהיה הפועל תל אביב, וכבר במסיבת העיתונאים בסיום המשחק הוא הזהיר מהקהל האדום וקרא לאוהדי הקבוצה הספרדית להגיע ולתמוך.

"אם יבואו 3,000 אוהדים, לנו תהיה הזדמנות למלא את האולם. כי אם לא נמלא אותו, יבואו גם 4,000 או 5,000", הבהיר דוראן במסר לקהל שלו. "אני ראיתי את המשחקים של הפועל תל אביב בבית שלה – זה גיהנום. אני לא יודע אם אנחנו צריכים להפוך את זה לגיהנום, אבל ככל שיגיע יותר קהל של בדאלונה, יהיה פחות קהל להפועל".

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב מלחיצים את מאמן חובנטוד בדאלונה | דני מרון

הפלאו ד'אספורטס שבקטלוניה יכול להכיל עד 12,500 צופים. אנשי הפועל תל אביב נמצאים בקשר עם גורמים בחובנטוד בדאלונה, כאשר ההערכה היא שיגיעו כ-2,000 אוהדים אדומים למשחק בספרד למרות שחובנטוד העבירה רק 700 כרטיסים בלבד לאוהדים הפועל תל אביב. מאות אוהדי הפועל תל אביב כבר רכשו כרטיסי טיסה לברצלונה, חלקם עוד לפני המשחק נגד ונציה אמש. על פי אנשי חובנטוד, מעולם לא הגיעה כמות כל כך גדולה של אוהדי חוץ למשחק באולמם מאז שהוא נחנך ב-1991.