שחקן בדאלונה חושש מהפועל תל אביב? "שמענו שהם קנו כבר 3,000 כרטיסים"

play
הפועל תל אביב ברבע גמר היורוקאפ | דני מרון
תקציר כדורסל ספרדי: חובנטוד בדאלונה – ג'ירונה 64:92 01:58

אחרי הניצחון על ג'ירונה, סנטר חובנטוד בדאלונה הנרי אלנסון דיבר על היריבה ברבע גמר היורוקאפ (ד', 21:00, ספורט1): "עשתה עונה נהדרת. תהיה אווירה של פלייאוף"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תמריא מחר (שני) לברצלונה לקראת משחק רבע גמר היורוקאפ נגד חובנטוד בדאלונה ביום רביעי (21:00, שידור ישיר בספורט1). מי שתעלה מבין השתיים תפגוש בחצי הגמר את המנצחת בין גראן קנאריה לפריז באסקט.

בעוד האדומים זכו למנוחה אחרי הניצחון על ונציה, בחסות דחיית הדרבי התל אביבי מהערב ל-10 במאי, חובנטוד הביסה אמש בביתה 64:92 את ג'ירונה בדרבי קטלאני (תקציר המשחק בנגן הווידאו למעלה), התבססה במקום השישי בטבלת הליגה הספרדית והעלתה את מאזן הבית שלה ל-23 ניצחונות לעומת ארבעה הפסדים בכל המסגרות.

סיפור המשחק הייתה ההצגה של אנטה טומיץ', שלא זרק ולו זריקה אחת מהשדה, מה שלא הפריע לו לסיים עם שורה סטטיסטית מרשימה של 3 נקודות, 9 ריבאונדים, 7 אסיסטים ומדד 21. את חובנטוד הובילו הגארד האמריקאי קייל גאי ושחקן הפנים הנרי אלנסון עם 14 נקודות כל אחד. ליאו אוקקה הצעיר, שנכנס בשניות הסיום של המשחק, נפגע בצורה לא פשוטה וירד על אלונקה.

"מה שקרה לאוקקה בסוף המשחק היה קשה. שיחקנו די טוב, לפי תוכנית המשחק ההגנתית, הנענו את הכדור, הכנסנו אותו לצבע. מפתיחת המשחק שלטנו במשחק", סיפר אלנסון בסיום ההתמודדות בחדר ההלבשה. "אנחנו משחקים כדורסל טוב בתקופה האחרונה, והמשכנו את זה גם נגד לונדון ובליגה, יש לנו הזדמנות להגיע לחצי הגמר. שמענו שהפועל מכרה כבר 3,000 כרטיסים, נהיה מוכנים למשחק הזה. המשחק בליגה היה עוד משחק בתהליך הטוב שלנו".

אוהדי הפועל תל אביב
"תהיה אווירת פלייאוף". אוהדי הפועל תל אביב | דני מרון

מאמן בדאלונה מזהיר מאוהדי הפועל תל אביב: "זה גיהנום"
הפועל תל אביב לא עוצרת: "נגיע לבדאלונה עם כמות קהל שלא נראתה במפעל"
עם מאזן ביתי אדיר: הפועל תל אביב תתארח אצל חובנטוד ברבע הגמר

אלנסון (2.08, 26) שנבחר במקום ה-18 בדראפט 2016 וחילק את שלוש שנותיו ב-NBA בין דטרויט לניו יורק, הוא אחד משני שחקני פנים מובילים של חובנטוד, ביחד עם טומיץ'.

כשנשאל מה הוא יודע על הפועל תל אביב, ועל המאצ'-אפ שמחכה לו ולטומיץ' עם צ'ינאנו אונואקו, השיב: "הגארד שלהם, (קסבייר) מנפורד, מוכשר מאוד. הייתה להפועל עונה נהדרת, הם יכולים לקלוע הרבה מאוד נקודות. מבחינתנו, אנחנו צריכים לעשות משחק טוב התקפית, לעבוד לפי תוכנית המשחק. אני אישית צריך לשחק כדורסל טוב כמו בתקופה האחרונה, להיות אפקטיבי. כקבוצה, ננסה לחפש את היתרונות שלנו".

לבסוף הוא התייחס לנוכחות הדומיננטית של אוהדי הפועל תל אביב, שרכשו כבר את כל 1,200 הכרטיסים שהוצעו להם, הרבה פחות ממה שהאמריקאי סבר בהתחלה, "יש לנו קהל נהדר גם. אנחנו בבית, זה היתרון שלנו, אנחנו מתרגשים, זה כדורסל של פלייאוף ונהיה מוכנים אליו".