א.א.ק אתונה תקפה, הפועל ירושלים טוענת: "מפיצה עלינו שקרים"

הקבוצה היוונית טוענת כי הנהלת ירושלים הפיצה את מספר הטלפון של אקיל מיצ'ל, שספג איומים לפני המשחק המכריע - וזה ממש לא הכל. האדומים הגיבו: "פייק ניוז"

(גודל טקסט)

לפני שלושה ימים הוציאה א.א.ק אתונה הודעת התנצלות בפומבית, בה לקחה אחריות על תקיפת אוהדיה את האוהדים האדומים במסגרת המשחק השני בסדרת רבע גמר ליגת האלופות. היום (ראשון) היא הוציאה הודעה נוספת, הפעם תקיפה הרבה יותר, שלושה ימים לפני המשחק השלישי והמכריע בסדרה הלוהטת.

"הנהלת הפועל ירושלים והאוהדים לא הלכו לפי נהלי הבטיחות עליהם הודענו לפני זמן רב", נכתב בין היתר. "הם לא כיבדו את ההחלטות שהתקבלו בפגישה המשותפת עם המשטרה לגבי המשחק. ההגעה המאוחרת שלהם לאולם (16:50 במקום 15:30) גרמה לבעיה בתכניות האבטחה שלנו, והכניסות ליציעים היו פגומות".

עוד על הפועל ירושלים

הבטיחו את המקום השלישי: הפועל ירושלים גברה 66:75 על חולון
א.א.ק אתונה הגיבה לתקיפה: "מתנצלים בפני אוהדי הפועל ירושלים"
המשטרה פנתה לאינטרפול כדי למנוע מאוהדי א.א.ק להגיע לארץ

עוד נטען כי "אוהדי הפועל ירושלים נכנסו לאולם בלבוש אדום עם חולצות של הפרתנון צבוע באדום, לצד הכיתוב "אתונה אדומה": "דמיינו לכם איזו תקרית דיפלומטית היתה מתרחשת אם אוהדי א.א.ק היו נכנסים עם חולצה דומה, עם אתר ישראלי היסטורי בצבעים צהוב-שחור. ההודעה הזו פורסמה גם ברשתות החברתיות של הפועל ירושלים לפני המשחק, אבל לא הגבנו, כדי לא ליצור פרובוקציה".

כמו כן, טענו בקבוצה היוונית כי "אוהדי הפועל זרקו בחזרה את החזיז שנזרק עליהם, במקום פשוט לתת לו לדלוק בפינה ריקה של האולם. הם סיכנו את השחקנים והשופטים על הפרקט. בו בזמן, הם זרקו בקבוקי מים ומטבעות על אוהדי א.א.ק, ילדים ומשפחות שישבו ביציע התחתון".

לא.א.ק היו תלונות גם להנהלת הפועל ירושלים: "ההנהלה, שטוענת כי היא אנטי-טרור ואנטי-אלימות, פרסמה סרטון לקראת המשחק ביום רביעי, בו היא מעודדת את האוהדים לפתוח את שערי הגיהנום, ובכך מעודדת אלימות. הם הפיצו את מספר הטלפון של אקיל מיצ'ל לאוהדים שלהם, ששלחו לו הודעות מאיימות בימים האחרונים".

שחקן א.א.ק אתונה אקיל מיצ'ל
מרחף לפסגת טבלת מלך הריבאונדים בליגת האלופות. אקיל מיצ'ל | אתר רשמי, ליגת האלופות

מיותר לציין כי בהפועל ירושלים לא אהבו את הדברים הללו. "א.א.ק אתונה ממשיכה להפיץ פייק ניוז והפעם מציפה את התקשורת ביוון בטענה שהנהלת הפועל ירושלים הפיצה את מספר הטלפון של אקיל מיצ'ל לאוהדים כדי שיאיימו עליו", אמר היום דובר הקבוצה. "אני חוזר ומבקש: אל תשתפו פעולה עם השקרים הללו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי