א.א.ק תארח ללא קהל בעונה הבאה. ירושלים קיבלה את העונש "בתדהמה"

פיב"א פרסמה החלטתה בעקבות האירועים האלימים. היוונים גם נקנסו ב-50 אלף יורו. האדומים הגיבו: "לא הבינו את חומרת האירוע". שר הספורט: "אפעל כדי שהפיינל פור יהיה בירושלים"

(גודל טקסט)

קנס כספי ועונה שלמה של משחקי בבית ללא קהל: זהו העונש שהוטל היום (שלישי) על א.א.ק אתונה בעקבות האירועים האלימים במשחק נגד הפועל ירושלים בשבוע שעבר במסגרת רבע גמר הפלייאוף של ליגת האלופות של פיב"א. הליגה פרסמה היום את ממצאי החקירה שלה, אחרי שהמשחק באתונה לווה באירועים של אלימות קשה. בין היתר, הושלכו אבנים וחזיזים לעבר אוהדי הפועל ירושלים שגרמו לפציעה של אוהד אחד, וכמו כן דגל ישראל הוצת.

המשחק שהסתיים בהפסד 94:78 של ירושלים לקבוצה היוונית, הופסק פעמיים וחודש בעקבות האירועים האלימים ביציעים. היום כאמור פורסמה ההחלטה. א.א.ק תאלץ לארח את כל משחקי הבית שלה במסגרת ליגת האלופות בעונה הבאה ללא קהל. בנוסף, הקבוצה נקנסה ב-50 אלף יורו.

כוחות שיטור באולמה של א.א.ק אתונה
כוחות השיטור באולם של א.א.ק | תמונות גולשים, יואב הבל

זמן קצר לאחר פרסום ההחלטה, הפועל ירושלים (שאף נקנסה בעצמה ב-3,500 יורו על התפרעות אוהדים) פרסמה תגובה זועמת. "הפועל ירושלים קיבלה בתדהמה את החלטת השופט שמונה ע"י פיב"א. לאחר עיון בפסיקה נראה כי לא השופט, ולא פיב"א, מודעים לחומרת האירועים שאירעו באתונה. אנו קוראים לכל אוהדינו להגיע מחר לארנה ולדחוף את הקבוצה באופן הספורטיבי ביותר, עד הניצחון".

מחר ב-19:00 תוכל ירושלים לגמול ליוונים על הפרקט כשתארח את המשחק השלישי בסדרה, שיקבע מי תעפיל לפיינל פור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי