לפני הפועל תל אביב: בספרד הזהירו מ"האקס הנעלם של ברצלונה"

play
מאני טיים. מנפורד | דני מרון
היסטוריה אדומה: הפועל תל אביב עלתה לרבע גמר היורוקאפ 03:39

בתקשורת המקומית סימנו את קסבייר מנפורד לקראת המפגש בין בדאלונה לאדומים (21:00, ספורט4): "לא מן הנמנע שנראה אותו ביורוליג בעונה הבאה"

(גודל טקסט)

ג'יי פי טוקוטו אמנם שיחק חצי עונה בסן פאבלו בורגוס, אבל לקראת המפגש בין בדאלונה להפועל תל אביב הערב (רביעי ב-21:00, שידור ישיר בספורט4) החליטו בתקשורת הספרדית להתמקד בשחקן אחר של האדומים שעבר בליגה המקומית: קסבייר מנפורד – "האקס הנעלם של ברצלונה", כפי שנכתב ב"ספורט".

מנפורד לבש לפני שש שנים את מדי היריבה העירונית של בדאלונה, כשזו סבלה ממכת פציעות והחתימה אותו בפברואר 2017 עד לסיומה של אותה עונה. התקופה ההיא תוארה באתר הקטלאני בתור "החשוכה ביותר של ברצלונה לאחרונה", וגם מנפורד העמיד ממוצעים שהוגדרו כ"בלתי מספקים" עם 1.8 נקודות ל-0.4 למשחק שלא עזרו לבלאוגרנה לזכות בתארים.

עם זאת, העונה מוביל מנפורד את קלעי הפועל תל אביב ביורוקאפ עם 15.3 נקודות למשחק, בנוסף ל-3.8 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים, כשהוא קולע ב-44% לשלוש. "עושה רושם שהוא מצא את היציבות לה הוא כל כך היה זקוק בקריירה", התרשמו בספרד, "עוד נראה כיצד תסתיים העונה שלו, אבל שמו מהדהד שוב בכדורסל שלנו ולא מן הנמנע שבעונה הבאה נראה אותו בקבוצת יורוליג כלשהי".

קסבייר מנפורד, שחקן הפועל תל אביב
רבע שני מדהים של האדומים. מנפורד | דני מרון

בדאלונה והפועל תל אביב יתמודדו הערב במשחק נוקאאוט על הכרטיס לחצי גמר היורוקאפ, כשמי שתעלה תפגוש את המנצחת בין גראן קנאריה לפריז באסקט. כ-1,500 אוהדים צפויים לדחוף את האדומים באולם האולימפי בברצלונה, שיתמלא לכבוד ההתמודדות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי