א.א.ק ממשיכה להתלונן: "הייתה בירושלים אווירה של ג'ונגל"

המנהל המקצועי של היוונים על המשחק השלישי מול הפועל ירושלים: "אומר בעדינות שקרו דברים מאוד רחוקים ממשחק כדורסל באירופה". העונש מפיב"א? "השפיע מאוד, גם על השופטים"

(גודל טקסט)

המנהל המקצועי של א.א.ק אתונה, יורגוס צ'ינאס, דיבר היום (חמישי) על תכניות הקבוצה שלו לעונה הבאה לאחר ההדחה מליגת האלופות של פיב"א בתום תבוסה 91:51 בידי הפועל ירושלים, ונראה שבמועדון היווני עוד לא התאוששו מהחוויה בארנה.

"אני יכול לומר בעדינות שקרו דברים שרחוקים מאוד מארגון של משחק כדורסל, קל וחומר במסגרת אירופית", הלין צ'ינאס. "חייבים להפריד את מה שקרה לאוהדי הקבוצה האורחת בליוסיה, שהיה בלתי מתקבל על הדעת, ממה שעברה הקבוצה שלנו. זה נתן את הטון במשחק אתמול, שאת האווירה בו הייתי מגדיר כ'ג'ונגל', ואני עדין".

כידוע, בעקבות הפרעות במשחק השני הסדרה נענשה א.א.ק באירוח ללא קהל בכל העונה הבאה בליגת האלופות. כשנשאל על כך, השיב המנהל המקצועי: "זה השפיע מאוד על הקבוצה. כמה שניסינו לא לדבר על זה, נוצרה אווירה שבהחלט הורגשה גם אצל השופטים אתמול. לא שהם קיפחו את א.א.ק, אבל כן אפשר סיטואציה שממש לא מתאימה למשחק כדורסל באירופה".

אוהדי הפועל ירושלים מעל ספסל א.א.ק אתונה
| ברני ארדוב

עוד בנושא

לא רק האהבה ניצחה: ההצגה של הפועל ירושלים תיזכר עוד שנים רבות
לפנות בוקר: אוהדי הפועל ירושלים הפריעו לשינה של שחקני א.א.ק
עדות מהפרעות באתונה: "הורים החביאו את הילדים שלהם בשירותים"

כבר בסיום המשחק אמש דיבר מאמן א.א.ק, איליאס קאנדזוריס, על מה שחוותה קבוצתו בארנה. אחרי שאוהדי הפועל ירושלים ניסו להפר את שלוותם של שחקני הקבוצה היוונית, במיוחד במהלך פסקי הזמן, קאנדזוריס אמר: "שיחקתי באולמות עם יותר קהל, אבל מנקודת המבט שלי התנאים שלנו לא היו תנאים של קבוצה שמשחקת ברבע גמר ליגת האלופות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי