שעות לפני גמר היורוקאפ: מאמן טורק טלקום נפצע באשמת הנהג

play
מאמן טורק טלקום אנקרה, ארדם צ'אן | אתר רשמי, יורוקאפ
תקציר חצי גמר יורוקאפ: גראן קנאריה – בדאלונה 86:89 02:16

ארדם צ'אן יעמוד על הקווים מול גראן קנאריה (22:00, ספורט4), אך פונה לבית חולים על אלונקה לאחר שראשו נחבט בשמשת האוטובוס וסדק אותה. צפו בתמונה

(גודל טקסט)

רגעים דרמטיים ביותר נרשמו בטורק טלקום, שעות ספורות לפני גמר היורוקאפ הערב (רביעי, 22:00 בספורט4) נגד גראן קנאריה: ארדם צ'אן, שנבחר לא מכבר למאמן העונה במפעל, עבר תאונה בדרך לאימון בספרד בעקבות ויכוח עם נהג האוטובוס של הקבוצה הטורקית.

הנהג גרם לעיכוב בהגעת הקבוצה לאולם ולאחר מכן הגביר את הווליום של המוזיקה, וסירב לבקשות השחקנים שינמיך. כשהמאמן החליט להתערב וקם לכיוונו, בלם הנהג בחוזקה וראשו של צ'אן נחבט בשמשת האוטובוס, בעוצמה כה גדולה שזו נסדקה. את האימון העביר צ'אן כשצווארו מקובע בעזרת סד, ולאחר מכן נלקח לבית חולים על אלונקה. למרות הפציעה, צ'אן צפוי לעמוד על הקווים במשחק המכריע הערב.

שמשת האוטובוס אחרי התאונה של ארדם צ'אן

עוד כדורסל

התכנון: היורוקאפ וליגת האלופות יאוחדו בתוך כשנתיים
בוטל חלון הנבחרות בנובמבר, העונה הבאה תיפתח ב-7/8 באוקטובר
רכש ראשון לעונה הבאה: בראיין אנגולה סגר במכבי תל אביב

"המאמן שלנו ייקח חלק במשחק, אך לצערנו נהג האוטובוס עשה לנו סיור בעיר. דרך של 10 דקות לקחה 40, וכמעט איחרנו לאימון", אמר המנהל המקצועי של טורק טלקום, אונדר קולצ'באס. "אחר כך הוא התחיל להגביר את הווליום של הרדיו, ביקשנו ממנו להנמיך כמה פעמים. כשהמאמן שלנו רצה לגשת ולהנמיך, הוא בלם בפתאומיות וארדן צ'אן הכה בשמשה בראשו, ונפגע בצוואר".

נציג הקבוצה הטורקית המשיך: "ברור שאנחנו לא מאשימים את היורוקאפ או את גראן קנאריה, אך למרבה הצער יש כאן מניע נסתר והאדם האשם צריך לשאת באחריות. אנו עובדים על כך עכשיו. כמובן שלפני הכל, אנו מקווים שהמאמן שלנו בריא".

"חלק מהשחקנים עשויים להיות מושפעים לטובה מהאירוע, במיוחד המנוסים, אבל ייתכן שיהיה קשה להחזיק את הצעירים יותר וחמי המזג, כי אנחנו קבוצה אמוציונלית שמשחקת עם הלב",הוסיף. "אני מקווה שזה ישתקף על המגרש באופן חיובי, אבל אם תשאלו אותי כרגע מה הקבוצה יכולה לעשות, תאמינו לי שאין לי מושג. אם ההשפעה תהיה טובה, זו המתנה הכי טובה שנוכל לתת למאמן שלנו. מבקשים מהאוהדים שיתפללו וישלחו לנו אנרגיות חיוביות. תגיעו להיכל באנקרה ותעודדו אותנו משם. נגיע למשחק להילחם".