ניבו: "לכולם יש אופי מצוין, יש הזדמנות לעשות משהו מיוחד"

play
"הייתה לי תקופה קשה". ניבו מתעופף | דני מרון
אוהדי מכבי תל אביב ברחובות מונאקו 00:23

סנטר מכבי תל אביב נשאל מה הופך את הקבוצה הנוכחית למיוחדת: "כולם אוהבים אחד את השני מחוץ למגרש, כולנו המשכנו לדחוף קדימה על אף שהיו לנו קשיים"

(גודל טקסט)

רגע האמת של מכבי תל אביב יגיע מחר (רביעי, 21:00), כשהצהובים יתארחו אצל מונאקו בניסיון להשלים 2:3 בסדרת רבע הגמר המרתקת ולעפיל לפיינל פור.

בריאיון לאתר הרשמי של המועדון, נשאל מה הופך את מכבי תל אביב הזו למיוחדת והשיב: "אני חושב שזה מתחיל עם האופי של כולם בקבוצה. לכולם יש אופי מצוין, מהשחקן מספר 1 ועד ה-15, וגם כולם אוהבים אחד את השני מחוץ למגרש. אני חושב שכשיש את שני הדברים האלה ביחד, זה מעניק לך הזדמנות לעשות משהו מיוחד. היו עליות וירידות במהלך העונה, רגעים קשים לקבוצה ולכל אחד באופן אישי, אבל אני חושב שכולנו המשכנו לדחוף קדימה על אף שהיו לנו קשיים".

כשנשאל האם היה רגע אחד בעונה בו הכל התהפך, אמר: "אני לא יודע אם היה רגע מסוים ששינה משהו. גם כשהתחלנו לשחק טוב, אני לא חושב שזה היה בגלל שעשינו משהו משמעותי, איזו אסיפה גדולה… פשוט המשכנו לשחק, המשכנו להתקדם. זה פשוט האופי של הקבוצה – אנחנו פשוט נעים קדימה. אנחנו לא עולים גבוה מדי ולא יורדים נמוך מדי. גם המאמן, הוא תמיד שומר על איזון, הוא לא עולה מדי או יורד מדי. פשוט המשכנו לשחק. ברור שהיו לנו אסיפות קבוצתיות כדי לדבר על מה שאנחנו רוצים להשיג במהלך העונה ודברים כאלה, ודיברנו השחקנים בקרב עצמנו כדי לדחוף אחד את השני, אבל אני לא חושב שהיה משהו סופר-גדול שעשינו כדי לשנות את העונה. אני חושב שכולם פשוט אכפתיים מאוד. כולנו דואגים אחד לשני, לכולם חשוב לנצח, וזה מה שעזר לנו. ממש אכפת לנו, אנחנו משחקים חזק בכל ערב".

עוד בכדורסל

באירופה מנתחים: "הסוואג של בולדווין ובראון" יביא את מכבי תל אביב לפיינל פור
תמיר בלאט על סף סיכום במכבי תל אביב
לויד סימן את המפתח: "אסור לנו לתת לבראון ובולדווין לנשום"
בשלישי: פנרבחצ'ה ואיטודיס יפתיעו במשחק 5 הראשון שלהם?

לשאלה מי השחקן המשמש עבורו כמנטור אמר: "אני חושב שאלכס (פויתרס) הוא מנטור טוב, הוא תמיד מדבר אלי, מנסה להיות חיובי, מנסה לתת לי עצות טובות, מנסה להיות שם עבורי. הוא שחקן ותיק והוא משחק בעמדה שלי, אז הוא מבין איך דברים עובדים. הוא סייע לי במהלך העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי