ללא וומבניאמה: נבחרת צרפת הכריזה על סגל נוצץ לאליפות העולם

play
רודי גובר שחקן נבחרת צרפת | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6 05:02

הטריקולור שמעולם לא זכו במדליית הזהב, יקוו להיות היריבים של ארצות הברית הפייבוריטית במונדובאסקט שיתחיל באוגוסט. שחקן סן אנטוניו לא יקח חלק, גובר ושאר שחקנים מה-NBA והיורוליג מעטרים את הרשימה המפוארת. וגם, איזה שחקן הפועל תל אביב נמצא בתמונה?

(גודל טקסט)

בעוד פחות מחודשיים ייצא לדרך טורניר גביע העולם בכדורסל הנערך ביפן, אינדונזיה והפיליפינים. המועמדת הבכירה לזכייה היא כמובן נבחרת ארצות הברית שמחזיקה יחד עם יוגוסלביה לשעבר בשיא הזכיות באליפות עם 5 מדליות זהב. בטורניר הקודם שנערך ב-2019, נבחרת ספרד הפתיעה וזכתה באליפות עם ניצחון על ארגנטינה בגמר, אך הפעם נראה כי מי שתהיה היריבה הישירה של הנבחרת האמריקאית על מדליית הזהב היא נבחרת צרפת.

הצרפתים אמנם יהיו ללא ויקטור וומבניאמה שיחל את דרכו בליגת הקיץ ובהכנות לקראת עונת הבכורה שלו בסן אנטוניו ספרס מה-NBA, וכשסאגת ג'ואל אמביד לא נפתרה בזמן והסנטר של פילדלפיה לא נרשם כשחקן צרפתי בסופו של דבר, הסגל של הטריקולור מלא בשמות נוצצים שעשויים להביא לראשונה לצרפת את מדליית הזהב.

מדליסטית הארד באליפות הקודמת מעולם לא העפילה אפילו לגמר הטורניר, אבל הפעם הסגל הצרפתי מלא בשמות מרשימים דוגמת רודי גובר, שחקנה של מינסוטה טימברוולבס, אוון פורנייה, הגארד של ניו יורק ניקס, ניקולה באטום המשחק בלוס אנג'לס קליפרס ושחקני יורוליג נוספים דוגמת אלי אוקובו, ננדו דה קולו, מתיאס לסור וגרשון יאבוסלה.

הסגל של נבחרת צרפת למונדובאסקט

לנבחרת יש גם חמישה מחליפים אשר יוזעקו למקרה של אי-כשירות או פציעה כלשהי של אחד משחקני הסגל, כאשר השם הבולט לחובבי הכדורסל הישראלי הוא ג'יילן הורד, שחקנה של הפועל תל אביב שימתין להזדמנות שלו להצטרף לסגל לקראת המונדובאסקט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי