אחרי שיחה עם ברצוקאס: ניקולה מירוטיץ' מתקרב לסיכום באולימפיאקוס

play
לא מצליחים למלא אולם אפילו ברבע הגמר. מירוטיץ' | אימג'בנק GettyImages, Quality Sport Images
ברצלונה אלופת ספרד: תקציר הניצחון 82:93 על ריאל מדריד 02:56

יממה לאחר שאיבדה את שחקן העונה ביורוליג סשה וזנקוב, נראה שסגנית האלופה עומדת לצרף את כוכב העל של ברצלונה. עוד השבוע: פגישה מכרעת עם קוסטאס סלוקאס

(גודל טקסט)

קבוצות הצמרת ביורוליג ספגו ביומיים האחרונים לא מעט מכות, כשכמה מהכוכבים הגדולים ביבשת עזבו לטובת חוזי עתק ב-NBA. אלא שלפחות אחת הנפגעות העיקריות נראית כמי שמגיבה במהירות ובנחרצות.

ביום שאחרי עזיבתו של סשה וזנקוב לסקרמנטו, אולימפיאקוס מתקרבת לסיכום עם ניקולה מירוטיץ'. כוכב העל אף קיים שיחת תיאום ציפיות עם המאמן יורגוס ברצוקאס, ולאחריה נוצר הרושם כי הדרך לעסקה סלולה.

מירוטיץ' (32) סיים את דרכו בברצלונה, אף שהוא חתום לשנתיים נוספות, והצדדים מנהלים שיחות במטרה למצוא דרך לסיים את ההתקשרות בלי להיקלע לתסבוכת משפטית. בד בבד, היוונים הבינו לאן נושבת הרוח מכיוונו של וזנקוב וסימנו את המונטנגרי-ספרדי כחלופה המובילה והנבחרת שלהם.

מעבר ליכולותיו המקצועיות ולדומיננטיות שהפגין לאורך ארבע העונות האחרונות בבארסה, מירוטיץ' דומה מאוד באספקטים רבים לווזנקוב, והגעתו תאפשר למעשה לאולימפיאקוס לשמור על תבנית המשחק שלה ולא לשנות את השיטה למרות עזיבת הבולגרי.

ניקולה מירוטיץ', שחקן ברצלונה כדורסל
ניקולה מירוטיץ' | GettyImages, Roberto Finizio

בניגוד למירוטיץ', עתידו של קוסטאס סלוקאס בהיכל השלום והאחווה רחוק מלהיות ברור. הרכז הוותיק לא היה מרוצה מהפיחות במעמדו בעונה החולפת, בפרט לאחר שתומאס ווקאפ קיבל אזרחות יוונית והפך לשחקן מקומי. הוא החליף עקיצות פומביות עם ברצוקאס, והוזכר בימים האחרונים כמועמד לפנרבחצ'ה ולפרטיזן בלגרד.

עם זאת, האפשרות שיישאר עדיין לא ירדה מהפרק. סלוקאס צפוי להיפגש בהמשך השבוע עם ראשי אולימפיאקוס לפני שתתקבל ההחלטה על עתידו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי