נשיא קאזאן: "למה מכבי תל אביב רשאית להשתתף ביורוליג ואנחנו לא?"

play
ווייד בולדווין, לורנזו בראון, מכבי תל אביב | דני מרון
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.7 05:53

יול"ב האריכה את השעיית הקבוצות הרוסיות, יבגני בגאצ'ב זועם: "בכל מקום יש קונפליקטים. מה ההבדל בינינו לבין קבוצה ישראלית?"

(גודל טקסט)

כעס ברוסיה בעקבות החלטתה של יול"ב להאריך את השעייתן של הקבוצות הרוסית מהיורוליג והיורוקאפ בשל מעורבותה של רוסיה בלחימה באוקראינה.

נשיא אוניקס קאזאן, אלופת ה-VTB, התראיין אתמול (שלישי) לתקשורת הרוסית והביע את זעמו בעקבות המהלך.

"בכל מקום בעולם יש קונפליקטים כאלה ואחרים, חלקם גדולים יותר וחלקם קטנים יותר. אם מכבי תל אביב משתתפת ביורוליג, גם הקבוצות הרוסיות יכולות. מה ההבדל בין הסיטואציה בישראל לרוסיה?", אמר הנשיא ייבגני בוגאצ'ב.

שחקן קאזאן לורנזו בראון מול שחקן מכבי תל אביב דרק וויליאמס
האיש של קאזאן. לורנזו בראון | דני מרון

בוגאצ'ב הוסיף: "לא זכור לי שמנעו מנבחרת ארצות הברית להשתתף באולימפיאדה אחרי שהאמריקאים הפציצו ביוגוסלביה. בהרבה מקרים אחרים קונפליקטים פוליטיים לא השפיעו מבחינה ספורטיבית. רע מאוד שהאריכו את ההשעייה הזאת. הרבה שחקנים שאנחנו מנסים להחתים מקבלים המון אינפורמציה שגויה על המצב כאן, וחושבים שמסוכן להגיע לרוסיה. אני לא מצליח להבין את ההחלטה הזאת, ואת המצב הזה".

כזכור, יול"ב הודיעה במרץ 2022, זמן קצר אחרי פלישת הכוחות הרוסיים לאוקראינה, על השעיה של הקבוצות הרוסיות מהיורוליג והיורוקאפ. קאזאן הייתה אחת הקבוצות שהורחקה מהיורוליג בעיצומה של העונה, לצד צסק"א מוסקבה וזניט סנט פטרסבורג. לאחרונה הוחלט שההשעייה תישאר בתוקף גם בעונה הקרובה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי