בין מילאנו למונאקו? ניקולה מירוטיץ' דחה את הצעת אולימפיאקוס

הכוכב שעוזב את ברצלונה מעורר מאבק לוהט על שירותיו: אף ששוחח עם יורגוס ברצוקאס והיה בדרך למעבר לפיראוס, ביוון מדווחים כי הוא החליט להשיב לה בשלילה. נכון לעכשיו נראה כי מילאנו היא הפייבוריטית להחתימו, וגם מונאקו, הכוכב האדום בלגרד ופנאתינייקוס במרוץ

(גודל טקסט)

איפה ישחק בעונה הבאה ניקולה מירוטיץ'? הכוכב הגדול של ברצלונה, שיעזוב את הקטאלנים הקיץ, הוא השם החם שנמצא בפנקס של כל הקבוצות הבכירות ביורוליג. ביום שאחרי עזיבתו של סשה וזנקוב לסקרמנטו, כוכב העל קיים שיחת תיאום ציפיות עם המאמן יורגוס ברצוקאס, ולאחריה נוצר הרושם כי הדרך לעסקה סלולה.

אלא שכעת יש תפנית בעלילה: מירוטיץ' סירב על פי הדיווחים להצעה של אלופת יוון, ועל פי המידע שהגיע לידי וואלה! ספורט – אולימפיה מילאנו נראית כרגע כפייבוריטית לזכות בשירותיו. גם מונאקו עושה מאמץ עילאי ולא יצאה מהתמונה, ולמיקס אפשר להכניס הצעה מפתיעה שהגיעה מהכוכב האדום בלגרד. פנאתינייקוס עקבה אחרי מצבו, אולם עדיין לא הגישה הצעה רשמית. מעל לכל מרחפת עננת ה"גירושים" בין הכוכב לבארסה, משום שעד שלא יגיע להסדר על תנאי פרידתו מקבוצתו הנוכחית, הפלונטר לא יותר.

ניקולה מירוטיץ' שחקן ברצלונה
ניקולה מירוטיץ' שחקן ברצלונה | אימג'בנק GettyImages, Quality Sport Images

מירוטיץ' (32) סירב לקצץ באופן משמעותי בשכרו, אף שהוא חתום על חוזה עתק מובטח לשנתיים נוספות, והצדדים מנהלים שיחות במטרה למצוא דרך לסיים את ההתקשרות בלי להיקלע לתסבוכת משפטית. לקחי העבר מלמדים שהקטאלנים לא היססו להושיב כוכבים גדולים על הספסל ולשלוח אותם לקבוצה הבת, כשלא הגיעו להסדר, והדוגמה הבולטת ביותר לכך היא טייריס רייס.

מעבר ליכולותיו המקצועיות ולדומיננטיות שהפגין לאורך ארבע העונות האחרונות בבארסה, מירוטיץ' דומה מאוד באספקטים רבים לווזנקוב והיוונים סימנו אותו כמחליף האידיאלי, אך כעת מתברר שהם בדרך לאבד עוד כוכב אחרי שנאלצו להיפרד מווזנקוב וגם מסלוקאס ש"ערק" לפנאתינייקוס היריבה המרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי