מסתמן: ניקולה מירוטיץ' יחתום במילאנו לאחר שישיג שחרור מברצלונה

play
ניקולה מירוטיץ' | אימג'בנק GettyImages, Sonia Canada
ברצלונה אלופת ספרד: תקציר הניצחון 82:93 על ריאל מדריד 02:56

מקורות באיטליה סיפרו לוואלה! ספורט כי הכוכב הגיע לסיכום עם אלופת איטליה, ורק המגעים על תנאי עזיבתו את בארסה מונעים הכרזה רשמית. המטרה הבאה של אטורה מסינה: להשאיר את שבאז נאפייר

(גודל טקסט)

שיגעון הקיץ סביב עתידו של ניקולה מירוטיץ' עומד בפני סיום ורגיעה. בהמשך לפרסום אתמול (ראשון) בוואלה! ספורט, נראה כי העסקה בין כוכב העל לבין אולימפיה מילאנו סגורה – ותהפוך רשמית לאחר שיגיע לסיכום עם ברצלונה על תנאי עזיבתו.

מירוטיץ' ריכז עניין עצום מאז נודע על סיום דרכו בבארסה, שנתיים לפני תום חוזהו. לפני כשבוע הוא עמד על סף חתימה באולימפיאקוס, שמחפשת מחליף לסשה וזנקוב, ובמועדון היווני התרשמו שהוא בחר בהם לאחר שיחה חיובית עם המאמן יורגוס ברצוקאס. אלא שאז הקלפים נטרפו.

מונאקו ניסתה להנחית את המונטנגרי-ספרדי בשורותיה, והבעלים היה מעורב באופן אישי במהלך, וביוון פורסם גם על ניסיון של הכוכב האדום בלגרד להביאו. בימים האחרונים גם פנאתינייקוס נכנסה לתמונה, אך לא הגישה לו הצעה רשמית.

ניקולה מירוטיץ', שחקן ברצלונה כדורסל
ניקולה מירוטיץ' | GettyImages, Roberto Finizio

מילאנו הייתה אחת המועמדות הראשונות לזכות בפורוורד, אך המאמן אטורה מסינה הודה כי ייתכן שמדובר במחיר גבוה מדי עבור קבוצתו. בינתיים, המציאות השתנתה גם מבחינתו: המילאנזים הפסידו לאנאדולו אפס בקרב על דאריוס תומפסון, שהפך לאחד הרכזים המבוקשים והיקרים ביורוליג, וחיזרו באופן אינטנסיבי אחרי מירוטיץ'. אם וכאשר יצטרף, הוא יוביל את הקו הקדמי לצד ניקולו מלי, יוהאנס פוגטמן וקייל היינס, בעוד ברנדון דייויס עזב לוולנסיה.

המטרה המרכזית הבאה של מסינה, לאחר השלמת הבאתו של מירוטיץ', תהיה לנעול את עמדת הפוינט גארד. לאור הכישלון במשא ומתן עם תומפסון, תנסה אלופת איטליה להשאיר את שבאז נאפייר, שהצטרף אליה במהלך העונה האחרונה וכמעט הוביל אותה בקאמבק מרשים לרבע גמר היורוליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי