נועם יעקב ישוב לוילרבאן: "יהיה לו תפקיד והזדמנויות לצמוח אצלנו"

play
נועם יעקב | אתר רשמי, פיב"א אירופה
מחוץ לקווים עם לירון שרון, 11.7 11:40

הגארד בן ה-18 ששיחק בחצי העונה החולפת בהפועל ירושלים, קיבל את הקריאה בחזרה לקבוצת היורוליג הצרפתית. פארקר: "הוא הראה דברים נהדרים. נתנו לו לצבור ניסיון ואני שמח שהוא חוזר למועדון שלנו"

(גודל טקסט)

עוד בשיא המשחק בין נבחרת ישראל לנבחרת ספרד במסגרת היורובאסקט עד גיל 20, וילרבאן הודיעה היום (רביעי) כי נועם יעקב, רכז הנבחרת, ישוב לקבוצה הבוגרת הקיץ, זאת לאחר שבילה חצי עונה בהפועל ירושלים.

הגארד הישראלי (18) חתם לשנתיים בקיץ 2021 בקבוצה הצרפתית המשחקת גם ביורוליג, ולמועדון הצרפתי הייתה אופציה על יעקב לשנתיים נוספות אשר עכשיו מומשו, שנתיים אחרי ששיחק בקבוצת הנוער של הצרפתים.

טי ג'יי פארקר, מאמן הקבוצה, הגיב למימוש האופציה של השחקן הישראלי המוכשר: "נועם הראה דברים נהדרים עבורנו, גם כששילבנו אותו בקבוצה הבוגרת. בעונה האחרונה נתנו לו לצבור ניסיון, להכיר את הרמה הגבוהה, ואני שמח מאוד שהוא חוזר למועדון שלנו על מנת להמשיך את ההתפתחות שלו. יהיה לו תפקיד חשוב והזדמנויות להמשיך לצמוח אצלנו במהלך העונה".

נועם יעקב
נועם יעקב | אתר רשמי, Infinity Nine Média

כחלק מהסגל הצעיר של וילרבאן, יעקב קלע בממוצע 17.8 נקודות, קטף 5.8 ריבאונדים וחילק 8.2 אסיסטים ב-31 דקות, בעוד בירושלים קלע 4.4 נקודות, קטף 2 ריבאונדים וחילק 2.1 אסיסטים.