מקריי עזב את הפועל תל אביב: "אהבתי כל שנייה שלנו ביחד"

play
יקבל הצעה להמשיך. מקריי | דני מרון
הגרלת הפועל תל אביב ביורוקאפ 01:33

הגארד נפרד: "חותם את הפרק הזה בידיעה שנתתי הכל". האדומים הודו: "המון רגעים שנזכור לתמיד". דיווח ביוון: "א.א.ק אתונה רוצה להטיל פצצה ולצרפו"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הבטיחה כבר את ההמשכיות של לא מעט חלקים בפאזל אחרי העונה המוצלחת שהסתיימה בחודש שעבר, אבל שחקן אחד שיעזוב הוא ג'ורדן מקריי, כפי שהודיע היום (חמישי) המועדון האדום באופן רשמי.

"ההצגה בלונדון, 360 מול פריז, הסדרה מול ירושלים, ההצגה בדרבי של ה-38 הפרש ועוד המון רגעים שנזכור לתמיד – אין אוהד שלא ימשיך לשיר את שיר השחקן שלך עוד הרבה שנים קדימה. זו אמנם הייתה תקופה קצרה במיוחד, אבל לנצח תהיה הפועל תל אביב", נכתב בהודעת הפרידה של המועדון.

מקריי עצמו צייץ בחשבון הטוויטר: "אני מכבד מישהו שאומר לך את האמת, זה העסק וללכת לכיוונים נפרדים זה חלק מזה. אהבתי כל שנייה שלנו ביחד, אני יכול לחתום את הפרק הזה בידיעה שנתתי הכל. תמיד אהיה אסיר תודה".

שחקן הפועל תל אביב ג'ורדן מקריי
שחקן הפועל תל אביב ג'ורדן מקריי | דני מרון

בינתיים, ביוון מדווחים כי מי שמתעניינת בשירותיו של האמריקאי היא א.א.ק אתונה. "א.א.ק רוצה להטיל פצצה עם צירופו של ג'ורדן מקריי", נכתב. לפי הדיווח, במועדון לא אישרו את התעניינותם בשחקן, אבל מנהלים איתו מגעים ואפשר לקבוע בוודאות שהוא על הכוונת של המאמן ז'ואן פלאסה.

כזכור, א.א.ק תארח ללא קהל את כל משחקיה בליגת האלופות של פיב"א בעונה הקרובה, זכר למהומות במשחק הפלייאוף שלה נגד הפועל ירושלים לפני כשלושה חודשים. מעבר לכך, לא מעט שחקנים בכירים סיימו את החוזה שלהם, ביניהם בריינטון למאר, יאניס סטרלניקס, אייזיאה מיילס ופייר אוריולה.

מקריי היה מהשחקנים הטובים ביותר בהפועל תל אביב בעונה האחרונה. בליגה הוא רשם ממוצעים של 16 נקודות וכמעט 40% לשלוש, בשקלול של העונה הסדירה והפלייאוף. ביורוקאפ קלע 15.4 נקודות למשחק.