בסרביה מיישרים קו: ניקולה מירוטיץ' יחתום בפרטיזן בלגרד

החתמה מרעישה בדרך: לפי הדיווחים, הכוכב יוצג במהלך היומיים הקרובים אחרי שיסדיר את תנאי סיום החוזה שלו בברצלונה

(גודל טקסט)

פרטיזן בלגרד איבדה לא מעט שחקנים משמעותיים מאז תום העונה החולפת, אבל נראה שהיא עומדת להטיל את אחת הפצצות הגדולות של הקיץ בשוק ההעברות של היורוליג. בסרביה מיישרים קו בדיווחים שניקולה מירוטיץ' יחתום בקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' ברגע שיסדיר את שחרורו מברצלונה. כבר שלשום (חמישי) נכתב ב"קוריר" שהשחקן סיכם בפרטיזן לפני עשרה ימים, אחרי ארוחת ערב עם אוברדוביץ' והמנהל הספורטיבי זוראן סאביץ'.

כזכור, המועדון הקטלאני החליט להיפרד מהפורוורד המוכשר אחרי ארבע עונות, אלא שמירוטיץ' שהיה חתום לשנתיים נוספות דורש פיצוי מלא על ביטול חד צדדי של חוזהו ודחה ארבעה מתווים שונים שהציעה בארסה, שקיוותה כי המהלך יעלה לה בסכום נמוך יותר. בסרביה מעריכים שהודעה רשמית של פרטיזן על ההחתמה תצא במהלך יומיים הקרובים.

שחקן ברצלונה ניקולה מירוטיץ'
עוד מופע שלו, עוד ניצחון של ברצלונה. מירוטיץ' | אימג'בנק GettyImages, Sonia Canada

על שירותיו של הספרדי-מונטנגרי התנהל מאבק לוהט בין לא מעט קבוצות ביורוליג מאז שנודע כי הוא לא ימשיך בברצלונה. מירוטיץ' דחה הצעה מאולימפיאקוס שאליה היה קרוב מאוד, כשגם אולימפיה מילאנו, מונאקו, פנאתינייקוס והכוכב האדום הוזכרו כמי שעשויות לקלוט אותו. הפורוורד בן ה-32 קלע בעונה האחרונה 15.4 נקודות בממוצע למשחק ביורוליג.

הסגל של פרטיזן, כאמור, עבר מספר שינויים במהלך הפגרה הזו: ים מדר עזב לפנרבחצ'ה, יאניס פפאפטרו שב לפנאתינייקוס ואליו הצטרף מתיאס לסור, ואילו דאנטה אקסום חזר ל-NBA וחתם בדאלאס. מנגד, אוברדוביץ' שמר על שני שחקנים חשובים בדמותם של קווין פאנטר וזאק לידיי. השחורים-לבנים ישתתפו יחד עם מכבי תל אביב בטורניר הכנה ביוון בעוד חודשיים.