סוף לסאגה? ניקולה מירוטיץ' נחת בבלגרד לקראת חתימה בפרטיזן

אחרי ששמו היה מקושר לכל הקבוצות הבכירות באירופה, הפורוורד שעוזב את ברצלונה בחר בקבוצה של אוברדוביץ' וצפוי לחתום רשמית אחרי שיסדיר את תנאי סיום חוזהו

(גודל טקסט)

פרטיזן בלגרד איבדה לא מעט שחקנים משמעותיים מאז תום העונה החולפת, אבל נראה שהיא עומדת להטיל את אחת הפצצות הגדולות של הקיץ בשוק ההעברות של היורוליג. ניקולה מירוטיץ', הכוכב הגדול של ברצלונה נחת בבלגרד ויחתום בקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' ברגע שיסדיר את שחרורו מהקטלאנים. מאז שנודע שמירוטיץ' עוזב את ברצלונה, כל הקבוצות הבכירות ביורוליג היו בעקבותיו כולם אולימפיאקוס שמחפשת מחליף לווזנקוב וגם פנאתינייקוס, מונאקו ומילאנו העשירה, אך הספרדי/מונטנגרי בחר ככל הנראה באקסית של ים מדר, הקבוצה שאותה הוא טוען שהוא גם אהד בילדותו.

כזכור, המועדון הקטלאני החליט להיפרד מהפורוורד אחרי ארבע עונות, אלא שמירוטיץ' שהיה חתום לשנתיים נוספות דורש פיצוי מלא על ביטול חד צדדי של חוזהו ודחה ארבעה מתווים שונים שהציעה בארסה, שקיוותה כי המהלך יעלה לה בסכום נמוך יותר. בסרביה מעריכים שהודעה רשמית של פרטיזן על ההחתמה תצא במהלך היומיים הקרובים.

שחקן ברצלונה ניקולה מירוטיץ'
עוד מופע שלו, עוד ניצחון של ברצלונה. מירוטיץ' | אימג'בנק GettyImages, Sonia Canada

הפורוורד בן ה-32 קלע בעונה האחרונה 15.4 נקודות בממוצע למשחק ביורוליג והיה מצוין גם בסדרת הגמר בספרד שבה ברצלונה ניצחה את ריאל מדריד וזכתה באליפות, אך נעלם במאני טיים מול ריאל מדריד בפיינל פור של היורוליג.

הסגל של פרטיזן, כאמור, עבר מספר שינויים במהלך הפגרה הזו: ים מדר עזב לפנרבחצ'ה, יאניס פפאפטרו שב לפנאתינייקוס ואליו הצטרף מתיאס לסור, ואילו דאנטה אקסום חזר ל-NBA וחתם בדאלאס. מנגד, אוברדוביץ' שמר על שני שחקנים חשובים בדמותם של קווין פאנטר וזאק לידיי. השחורים-לבנים ישתתפו יחד עם מכבי תל אביב בטורניר הכנה ביוון בעוד חודשיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי