לא בונה על נועם יעקב? וילרבאן בדרך להחתים רכז רביעי

נורת אזהרה לרכז נבחרת העתודה: לפי "באסקטניוז", הקבוצה הצרפתית תצרף את פאריס לי. בכך יהיו שלושה שחקנים בכירים בעמדה של הישראלי

(גודל טקסט)

ממש ברגעים שנועם יעקב ליהטט על הפרקט במדי נבחרת העתודה בדרך לניצחון גדול על ספרד באליפות אירופה, לפני חמישה ימים, וילרבאן הכריזה שהרכז הישראלי המבטיח ישחק בשורותיה בעונה הקרובה והמאמן טי ג'יי פארקר אף אמר ש"יהיה לו תפקיד חשוב והזדמנויות לצמוח". אלא שלפי דיווח ב"באסקטניוז" הבוקר (שני), נראה שסגנית אלופת צרפת בדרך להחתמה שכולה הבעת אי-אמון ביעקב.

וילרבאן הגיעה לסיכום עם הרכז פאריס לי, שצפוי לחתום ולהפוך לשחקן הבכיר השלישי שיישב על העמדה של יעקב. ננדו דה קולו ודי בוסט כבר חתומים בסגל הקבוצה לעונה הקרובה, כאשר במהלך השנה החולפת, במסגרת תיאום ציפיות ותכנון העתיד המשותף שעשו הצדדים, במועדון ייעדו לישראלי את משבצת הרכז השלישי ברוטציה.

יעקב בן ה-18 כיכב במדי וילרבאן בליגה הצרפתית עד גיל 21, ולאחר חצי עונת השאלה בהפועל ירושלים והופעה מצוינת ביורובאסקט עד גיל 20, אמור להיות מוכן להשתלב בסגל של פארקר הן בליגה המקומית והן ביורוליג. אם לי אכן יחתום, קשה לראות כיצד יצליחו בקבוצה להעניק לישראלי מנת דקות שתאפשר לו להתקדם.

נועם יעקב, שחקן נבחרת העתודה של ישראל
בעל הבית. נועם יעקב | אתר רשמי, fiba.com

לי מכיר היטב את הליגה הצרפתית אחרי ששיחק עונה אחת באורליאן ועונה נוספת במונאקו, כשאצל האחרונה גם הופיע ביורוליג לראשונה בקריירה, לפני שעבר לפנאתינייקוס בעונה החולפת וגם אצלה היה שחקן מוביל. מיותר לציין שדה קולו הוא כוכב יורוליג מוכח ומנוסה, וגם בוסט נחשב לשחקן יורוליג לגיטימי שכבר ידע לספק מספרים במפעל, כך שלא סביר שמעמדו של יעקב יהיה גבוה יותר משל אחד השחקנים הללו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי