ניקולה מירוטיץ' לא יחתום בפרטיזן: "אמשיך את הקריירה מחוץ לסרביה"

בגלל האיומים והקללות שספג מאז נודע על הסיכום בינו לקבוצה של אוברדוביץ', הפורוורד הודיע: "לא אחשוף את משפחתי לבעיות גדולות יותר"

(גודל טקסט)

מקרה נוסף בעולם הספורט שבו האלימות מנצחת נרשם היום (שבת), הפעם בכדורסל האירופי. ניקולה מירוטיץ' הודיע באמצעות חשבון האינסטגרם שלו שהוא לא יחתום בפרטיזן בלגרד כפי שהיה מתוכנן, וגם לא יצטרף לכוכב האדום שהתעניינה בו אף היא, או לקבוצה סרבית אחרת – וזאת בגלל מבול הקללות והאיומים שספג מאז הפרסום לפני שבוע בדבר הסיכום בינו לפרטיזן.

"עם פרסום המידע בנוגע להמשך הקריירה שלי בפרטיזן, החלו איומים וקללות שהפתיעו אותי ופגעו בי מאוד, כי אני לא רוצה להיות הבסיס למחלוקות בין בני האדם, בטח לא בגלל צבעים של מועדון כזה או אחר", הסביר מירוטיץ'. "החלטתי לא להיות חלק מאווירה שכזו ולא לחשוף את עצמי ואת משפחתי לבעיות גדולות יותר".

"למען הכנות, אציין שאף איום לא הגיע מצד הכוכב האדום והיחסים שלי איתם טובים ומכבדים. בנוסף, אדגיש שאין שום קשר להיבט הכספי או להעדפה שלי למועדון ספציפי, כי רציתי לשחק במדינה שאני כל כך אוהב, אבל דברים הלכו בכיוון הלא נכון", המשיך הפורוורד שמחזיק בדרכון ספרדי, אך שורשיו במונטנגרו השכנה של סרביה.

עוד כדורסל אירופי

גם סטודמאייר בפנים: השחקנים הגדולים שעברו מה-NBA לאירופה
"הקו האחורי הטוב באירופה, בפער": אפקט קמבה ווקר על היורוליג
תחרות על העמדה לים מדר: ראול נטו קרוב לסיכום בפנרבחצ'ה

"ברצוני להודות לפרטיזן על האמון והרצון שאהיה חלק מהקבוצה שלהם, אבל החלטתי שהכי טוב למשפחתי ולי יהיה להמשיך את הקריירה שלי באחת הקבוצות האירופיות מחוץ לסרביה", חתם השחקן את דבריו.

שלשום עזב מירוטיץ' באופן רשמי את ברצלונה, כאשר הצדדים עתידים להיפגש בבית המשפט בעקבות אי הסכמות בנוגע לפיצויים שיקבל הכדורסלן תמורת התרת החוזה שלו, שהיה תקף עד 2025. הרבה מאוד קבוצות ביורוליג מתעניינות בשירותיו, ביניהן פנאתינייקוס, אולימפיאקוס, מונאקו ומילאנו בנוסף לשתי הסרביות. לפני שבוע יישרו קו כלי התקשורת לגבי החתימה הצפויה של הכוכב בקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ', אך המהלך לא ייצא לפועל והמירוץ לצירופו של מירוטיץ' ייפתח מחדש.