גם הוא יחמוק ממכבי תל אביב? פרטיזן לוחצת על פרנק קמינסקי

play
| GettyImages, Tim Nwachukwu
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.7 06:23

אחרי פניית הפרסה של מירוטיץ' והעזיבה של לסור, אוברדוביץ' מחפש שחקן פנים בכיר והחיפושים מתמקדים בשוק האמריקאי. קמינסקי נמצא בעדיפות עליונה - גם בזכות שורשיו הסרבים

(גודל טקסט)

אחרי החתמתו של אנטוניוס קליבלנד, מכבי תל אביב מרכזת את כל מאמציה באיתור של שחקן פנים חדש. יחד עם זאת, מירוץ החימוש שלא פסח כמעט על אף קבוצה ביורוליג הותיר שוק דליל למדי – והאופציות הולכות ומתמעטות.

אחד השחקנים שהיו על הכוונת של הצהובים הוא פרנק קמינסקי, שעשוי להיפלט מה-NBA בגיל 30 ולהגיע לאירופה. אולם כעת נראה שגם אם קמינסקי יסכים להגיע לאירופה הקיץ ויוותר על ה-NBA, עשויות להיות לו אופציה קורצת יותר ממכבי תל אביב.

לפי הדיווחים בסרביה, פרטיזן בלגרד מגבירה את המאמצים להחתמתו של קמינסקי, ומוכנה להקצות לשם כך סכומים גבוהים מכפי שהצהובים יכולים לשלם. הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' איבדה הקיץ את מתיאס לסור לפנאתינייקוס, ועדיין לא מצאה לו מחליף. בנוסף, פניית הפרסה של ניקולה מירוטיץ' שכבר סיכם בקבוצה אבל חזר בו ברגע האחרון, חידדה את הצורך של פרטיזן בשחקן פנים בכיר ולאור מיעוט האופציות בשוק האירופי, היא ממקדת את מאמציה בשוק האמריקאי ובפליטי NBA.

פרנק קמינסקי במדי יוסטון רוקטס
| GettyImages, Tim Nwachukwu

קמינסקי, לו שורשים סרבים, נמצא בעדיפות גבוהה. בעבר התנהלו מגעים לצירופו של קמינסקי לנבחרת סרביה, והשחקן אף הביע מוכנות ללבוש את המדים הלאומיים. המהלך לא הושלם אחרי שסבטיסלב פשיץ' מונה למאמן הנבחרת והתנגד לכך.

קמינסקי נבחר תשיעי בדראפט 2015 על ידי שארלוט, ושיא הקריירה שלו היה במדי ההורנטס. עונתו הטובה ביותר הייתה 2016/17, אז רשם 11.7 נקודות ו-4.5 ריבאונדים בממוצע למשחק. בשנתיים האחרונות חל פיחות ניכר במעמדו בליגה הטובה בעולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי