ריקי רוביו: "החלטתי לקחת הפסקה מפעילות לטובת בריאותי הנפשית"

רכז נבחרת ספרד פרסם הודעה מפתיעה, שלושה שבועות לפני אליפות העולם: "מבקש שיכבדו את פרטיותי". מחזיק בחוזה בקליבלנד לעונה הבאה

(גודל טקסט)

בשורה מפתיעה מאוד מכיוון נבחרת ספרד. בהודעה רשמית שפרסם, ריקי רוביו הודיע כי הקהל לא יזכה לראות אותו על המגרשים בתקופה הקרובה. "החלטתי לקחת הפסקה מפעילות מקצוענית כדי להתמקד בבריאותי הנפשית", הודה רוביו בן ה-32, "אני רוצה להודות לכל התמיכה שקיבלתי מאיגוד הכדורסל הספרדי, הם הבינו את ההחלטה שלי. היום המשמעות של המוטו שלנו 'המשפחה' היא בעלת משמעות יותר מתמיד. אני מבקש שיכבדו את פרטיותי כדי שאוכל להתמודד עם הרגעים האלה ולתת יותר מידע כשיגיע הזמן הנכון".

מדובר בכמה קשה עבור נבחרת ספרד ועבור המשימה שלה לשמור על תואר אלופת העולם בטורניר שייצא לדרך בעוד כשלושה שבועות. רוביו נבחר לשחקן המצטיין של הטורניר ב-2019 כשספרד זכתה במדליית הזהב, וכעת לה רוחה תיאלץ להסתדר בלעדיו. מי שהחליף אותו בקיץ שעבר בעמדת הרכז בדרך לזכייה ביורובאסקט, לורנזו בראון ממכבי תל אביב, גם הוא בחר לוותר על הטורניר כדי להחלים מפציעה שליוותה אותו בשנה האחרונה.

רוביו, שחקנה של קליבלנד בשנתיים האחרונות, מחזיק בחוזה אצל הקאבלירס גם לעונה הקרובה כך שלא ברור מה צופן עתידו ב-NBA. הספרדי ששיחק בתחילת דרכו בבדאלונה וברצלונה נמצא ב-NBA כבר משנת 2011, ולאורך השנים שיחק במינסוטה, יוטה, פיניקס וכאמור קליבלנד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי