קנדה כבר לא סוס שחור? ג'מאל מארי ייעדר מאליפות העולם בכדורסל

play
סדרה יוצאת מהכלל. ג'מאל מארי | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.8 05:41

הגארד שזכה באליפות עם דנבר עוד זקוק להתאוששות מהעונה הארוכה: "חולם להשתתף במשחקים האולימפיים, אתמוך בנבחרת בדרכה לשם"

(גודל טקסט)

לנבחרת קנדה אמנם אין היסטוריה עשירה של הישגים במשחקים האולימפיים או באליפויות העולם, אך אל האליפות הקרובה שתיפתח בעוד תשעה ימים היא כיוונה להגיע כאחת המועמדות המובילות למדליה. קנדה אף דורגה במקום השני אחרי ארצות הברית בסוכנויות ההימורים, אך היום (רביעי) הסיכויים שלה לפודיום חוו מכה לא פשוטה כשנודע כי ג'מאל מארי יחמיץ את הטורניר.

הגארד שזכה לפני חודשיים באליפות NBA היסטורי עם דנבר התייחס לפרישתו מהסגל: "כשהגעתי למחנה האימונים רציתי לראות איך הגוב יגיב אחרי עונה ארוכה ותובענית, ואם אני אוכל מבחינה פיזית להתחרות ברמה הגבוהה ביותר".

"לאחר התייעצות עם הקבוצה והצוות הרפואי, היה ברור שנדרש עוד זמן התאוששות ועל כן קיבלתי את ההחלטה הקשה לא לשחק בטורניר. זה עדיין חלום עבורי לייצג את קנדה במשחקים האולימפיים, ואתמוך בנבחרת בכל צעד שלה לעבר המטרה הזו".

גם בלי מארי, לקנדה יש בסגל מספר שחקני NBA כולל שיי גילג'וס אלכסנדר מאוקלהומה סיטי, שנבחר לחמישייה הראשונה של העונה. בסגל נמצאים גם אר ג'יי בארט, דילון ברוקס, קלי אוליניק ודווייט פאוול.

קנדה הוגרלה לאחד הבתים המאתגרים בטורניר יחד עם צרפת, לטביה ולבנון כאשר שתי הראשונות עולות לשמינית הגמר, אך אצל הלטבים ייעדר הכוכב הגדול קריסטאפס פורזינגיס. אם קנדה תסיים כאחת משתי הנבחרות המובילות בטורניר מצפון, מרכז או דרום אמריקה, היא תבטיח אוטומטית את הכרטיס למשחקים האולימפיים בפריז.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי