אדוארדס מאיים לשבור שיא של דוראנט, ומבהיר: "לא מודאגים מליטא"

play
שחקן נבחרת ארצות הברית אנתוני אדוארדס | GettyImages, JAM STA ROSA/AFP
תקציר גביע העולם בכדורסל: ארצות הברית – ירדן 62:110 01:04

כוכב נבחרת ארצות הברית שחרר הצהרות אחרי סיום שלב הבתים בגביע העולם. על היריבה המושלמת שמחכה: "אנחנו הולכים לנצח"

(גודל טקסט)

נבחרת ארצות טיילה היום (רביעי) לניצחון שלישי משלושה משחקים בגביע העולם בכדורסל, כשהביסה 62:110 את ירדן וסיימה את שלב הבתים כשהיא מנצחת את כל משחקיה ב-20 הפרש לפחות, כפי שהיה בפעם הקודמת בה זכו האמריקאים באליפות לפני תשע שנים. אנתוני אדווארדס, שסיפק מופע על הפרקט עם 22 נקודות, התפנה להצגה נוספת מול המצלמות במסיבת העיתונאים אחרי המשחק.

אדווארדס קלע את כמות הנקודות הגבוהה ביותר לשחקן בנבחרתו בטורניר הנוכחי, כשעקף את ה-21 שרשם פאולו באנקרו נגד ניו זילנד במחזור הראשון. הוא הגיע ל-22 בשלב מוקדם של הרבע השלישי, אחרי 19 דקות משחק שבהן הוסיף גם שמונה ריבאונדים וארבעה אסיסטים, לפני שהמאמן סטיב קר הוריד אותו לספסל לאור העובדה שההתמודדות כבר הוכרעה. אם היה נשאר על המגרש, אולי שחקנה של מינסוטה טימברוולבס היה שובר את שיא הנקודות במשחק אחד של שחקן נבחרת ארצות הברית, השייך לקווין דוראנט שהפציץ 38 מול ליטא בגביע העולם ב-2010.

ליטא תהיה גם אחת משתי היריבות של האמריקאים בשלב הבתים השני, כשהשתיים ייפגשו ביום ראשון. כשנשאל למי בסגל הנוכחי של נבחרתו יש את הסיכוי הכי טוב לשבור את השיא של דוראנט, אדווארדס צחק והשיב: "הוא כנראה אחד השחקנים הגדולים ביותר, כך שזה יהיה קשה, אבל אני מתכוון לנסות".

אנתוני אדוארדס, נבחרת ארצות הברית
אנתוני אדוארדס, נבחרת ארצות הברית | רויטרס

הליטאים בלתי מנוצחים בעצמם עד כה בגביע העולם, מה שלא מנע מאדווארדס להביע ביטחון רב כשהתבקש להתייחס למשחק נגדה: "אני חושב שאנחנו הולכים לנצח. גם אנחנו בלתי מנוצחים, יש לנו צוות אימון נהדר, יש לנו שחקנים נהדרים ואת מלוא הביטחון. אנחנו לא באמת מודאגים מהחבר'ה האלה", אמר הקלע.

כל 12 שחקניה של נבחרת ארצות הברית עלו על הלוח לפני סיום הרבע השלישי ובפעם השנייה בטורניר, אחרי המשחק נגד יוון, כולם נכנסו לרשימת הקלעים. "זה תמיד כיף כשכולם זוכים לשחק ולתרום", הוסיף קר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי