ברצלונה הביסה את אפס, נועם יעקב לא קלע בבכורה ביורוליג

play
שחקן ברצלונה ווילי הרננגומס | אתר רשמי, מתוך הטוויטר של ברצלונה
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.10 03:56

הרננגומס בלט ב-74:91 המרשים. הרכז הישראלי קיבל 6 דקות בתבוסת וילרבאן 94:73 מול הכוכב האדום. ניצחונות גם לבאיירן וז'לגיריס

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בשעה טובה ואחרי המתנה ארוכה, עונת היורוליג החדשה יצאה לדרך הערב (חמישי) עם ארבעה משחקים, מלבד הניצחון של מכבי תל אביב נגד פרטיזן בלגרד. במוקד הסתדרה ברצלונה עם אנאדולו אפס, באיירן מינכן ניצחה את אלבה ברלין בדרבי גרמני, וירטוס בולוניה נכנעה בביתה לז'לגיריס קובנה והכוכב האדום הביסה את וילרבאן ונועם יעקב.

ברצלונה – אנאדולו אפס 74:91

המשחק המרכזי של הנגלה הראשונה של מחזור הפתיחה ייערך בברצלונה, שם הקבוצה המקומית תארח את אנאדולו אפס, שבעונה שעברה איבדה את תוארה כאלופת אירופה לריאל מדריד. ברצלונה מגיעה למשחק הזה די מתוסכלת אחרי ההפסד בקלאסיקו בליגה מול אותה ריאל מדריד, למרות שיריבתה חסרה את וולטר טבארס האימתני. בארסה איבדה הקיץ את כוכבה הגדול ניקולה מירוטיץ', אך צירפה את ווילי הרננגומס הנפלא ואת ג'בארי פארקר – שניהם מגיעים מה-NBA. מנגד, גם אנאדולו איבדה את כוכבה הגדול וסילי מיצ'יץ', כאשר במקומו הגיע בכסף גדול דריוש תומפסון.

הכוכב האדום בלגרד – וילרבאן 73:94

אחרי עונה די מאכזבת אשתקד, הכוכב האדום עשתה מתיחת פנים רצינית בקיץ והחתימה מספר שחקנים בכירים, וכך בדיוק היא רצתה לפתוח את העונה. נועם יעקב עלה לדקות יורוליג ראשונות כבר לקראת סיום הרבע הראשון, אולם הכוכב הפגיזה 7 שלשות בתוך 10 הדקות הראשונות וברחה ל-18:29. רוקאס גיידרייטיס ושבאז נאפייר קבעו 31:52 עם הירידה לחדרי ההלבשה, ומשם הצרפתים כבר לא חזרו. הרכז הישראלי הצעיר סיים ללא נקודות את שש הדקות שלו (0 מ-1 ל-2, 0 מ-2 מהעונשין) לצד ריבאונד בודד. נאפייר הוביל עם 21 נקודות (5 מ-8 ל-3), גיידרייטייס הוסיף 17 (4 מ-7 ל-3). ז'ופרי לוברן קלע 18 בצד השני.

שחקן ברצלונה ווילי הרננגומס
שחקן ברצלונה ווילי הרננגומס | אתר רשמי, מתוך הטוויטר של ברצלונה
שחקן ז'לגיריס קובנה קינן אוואנס
קאמבק גדול. אוואנס | אימג'בנק GettyImages, Roberto Finizio

באיירן מינכן – אלבה ברלין 68:80

הדרבי המסקרן הסתיים בניצחון של הבווארים, אחרי קיץ נוצץ בו הנחיתו את פאבלו לאסו וסרג' איבקה. המחצית הראשונה היתה שייכת דווקא ליוהאנס תימן ולואיס אולינדה, שסידרו לאלבה 36:44 עם תום 20 הדקות הראשונות. המארחת חזרה וברחה בעצמם עם רבע שלישי מדהים של 7:25, וכבר לא הביטה לאחור. סילבן פרנסיסקו בלט עם 17 נקודות, איבקה הוסיף 8, 9 ריבאונדים ו-2 חסימות. אולינדה ותימן סיימו עם 12 כל אחד מנגד.

וירטוס בולוניה – ז'לגיריס קובנה 80:76

אחרי עונה מאכזבת מאוד, בולוניה פותחת עונה חדשה עם ציפיות גבוהות, כשלוקה באנקי נכנס לנעליו של סרג'יו סקאריולו וחווה הפסד כואב מאוד. וירטוס נראתה מצוין במחצית הראשונה וג'אלין סמית' כבר סידר לה 25:40, אלא קינן אוואנס, במשחק היורוליג הראשון שלו מזה תשעה חודשים, נראה בריא מתמיד. הרכז עזר להחזיר את ז'לגיריס לעניינים לקראת סיום הרבע השני, השתלט על העניינים גם ברבע האחרון (אותו ניצחה קבוצתו 11:22), וקבע ניצחון חוץ מתוק. אקס מכבי תל אביב כיכב עם 24 נקודות, טוקו שנגליה קלע 17 למפסידה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי